רכילות עסקית

טדי שגיא מתרגש: הבת שלו בגיוס ששווה מיליארדים לצה"ל

את יולי שגיא שצפויה לשרת כמש״קית חינוך ליוו חוץ מההורים טדי שגיא שהגיע לארץ ולימור בהט-סימנוביץ, יחד עם האח שון סימנוביץ׳ ובת הזוג עומר נודלמן. עוד ליוו חברים ובני משפחה. עומר אדם בירך ערב לפני במסיבת גיוס במסעדת 'קנטינה'
מערכת ice | 
טדי שגיא (צילום יחצ)
יולי שגיא, כוכבת הטיקטוק הצעירה ובתו הבכורה של המיליארדר הישראלי טדי שגיא, התגייסה היום [ראשון] לצה״ל, כאשר אביה ואמה ליוו אותה בשערי הבקו"ם וכמו שאר ההורים הנרגשים נפרדו ממנה לקראת יום החיול.
את שגיא שצפויה לשרת כמש״קית חינוך ליוו חוץ מההורים טדי שגיא שהגיע לארץ ולימור בהט-סימנוביץ, יחד עם האח שון סימנוביץ׳ ובת הזוג עומר נודלמן. עוד ליוו חברים ובני משפחה.
 
אבל ערב לפני כן, החבר הטוב של שגיא, הזמר עומר אדם הגיע לברך את המתגייסת אתמול בארוחה של חברים ומשפחה בקנטינה, שם הרימו כוסית לכבוד פסח וגם לקראת הגיוס של שגיא לשירות בצה"ל

צילום: רענן כהן
פעילותו העסקית של שגיא בתחום הנדל"ן מגלגלת מיליארדים וחלק ניכר ממנה מרוכז בלונדון. שגיא גם מזוהה עם אחת מעסקאות הנדל"ן היקרות בישראל, כאשר ב-2010 רכש את ביתו של זכי רכיב בהרצליה בכ-145 מיליון שקלים. כמו כן קנה מאהוד ברק שתי דירות במגדלי אקירוב. מ-2009 מחזיק שגיא גם באזרחות קפריסאית ובנדל"ן באי.

צילום: רענן כהן
במדורי הרכילות הפך שגיא לדמות מוכרת, בזכות מערכות יחסים עם בר רפאלי ולימור בהט (אימא של הדוגמנית קורל סימונוביץ'), ממנה גם נולדה בתו הבכורה. בת זוג הנוכחית היא הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר יעל נזרי, ולשניים שישה ילדים..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה