רכילות עסקית

רקפת רוסק עמינח בג'וב חדש: זה המהלך המפתיע

לאחר עונה מוצלחת של פודקאסט "ההחלטה" מבית היוצר של קשת דיגיטל, בהנחיית איש העסקים דובי פרנסס, בקשת דיגיטל יוצאים עם עונה חדשה, כאשר מי שתיכנס לנעליו של הכריש היא רקפת רוסק עמינח - שותפה בכירה בקרן השקעות בהייטק Team8 ומנכ"לית בנק לאומי לשעבר - ומי הם הבכירים במשק שיתארחו בעונה החדשה? כל הפרטים
יהודה לוינגר | 
רקפת רוסק עמינח (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
העונה החדשה של פודקאסט "ההחלטה" מבית קשת דיגיטל ובשיתוף דן אנד ברדסטריט, יצאה לדרך היום (ראשון), כאשר מי שתיכנס לנעליו של הכריש דובי פרנסס במפגש עם האנשים החזקים במשק, היא לא אחרת מאשר רקפת רוסק עמינח - שותפה בכירה ב-Team8 ומנכ"לית בנק לאומי לשעבר.  כמו בעונה הקודמת, יתארחו בפרקי הפודקאסט אנשי העסקים המובילים בישראל ויספרו על ההחלטה העסקית המשמעותית בחייהם.
בפרק הראשון בפודקאסט, בעריכת מתן חביליו, פגשה רוסק את רותי ברודו שעומדת מאחורי אימפריית המסעדות והאירוח R2M ושופטת ב"מאסטר שף" וב"מטבח המנצח". במהלך הפרק מספרת ברודו על ההחלטות העסקיות המשמעותיות שקיבלה, על הקשיים בענף, וגם על הצמתים בהם חייה העסקיים והאישיים התנגשו.
 
בשיחה פתוחה על עולם המסעדנות ועל הרווחים בענף הקשה אמרה ברודו: "מרוויחים, אבל הרבה פחות ממה שחושבים" סיפרה ברודו לרוסק-עמינח, והוסיפה: "אני, בניגוד לבנקים בישראל, חושבת שצריך להרוויח צנוע. עניין הרווח זו חוויה אמריקאית נוראית, שהפכה את העולם למקום מכוער שאני לא סובלת. אני לא חושבת שצריך להרוויח המון, אני חושבת שצריך להרוויח מכובד, ואני גם שונאת פערים".
הפרקים הבאים יעלו לאחר חג הפסח, ובהם יתארחו בין היתר גילעד אלטשולר, מייסד ומנכ"ל בית ההשקעות אלטשולר שחם, איש העסקים פרנק לאווי, מתן בר מנכ"ל מליו, האחיות דניאלה ואלונה צור – מייסדות המותג SEESTARZ, ינון קרייז – יו"ר ומנכ"ל מאטל העולמית שנכנס רק לאחרונה לרשימת 100 המשפיעים של מגזיין טיים, ועוד.
כזכור, בעונה הראשונה של הפודקאסט, התארחו אצל דובי פרנסס שורה של בכירים במשק שחשפו צד אישי ואחר ממה שמכירים בהם: מהראל ויזל, הבמאי והיזם שחר סגל שסיפר על האימפריה של אייל שני, מייסד סלינה - רפי מוסרי, מהפכת החקלאות עם נוי הדס, יזם ההייטק אייל וולדמן, אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר ועוד. הפרק האחרון בעונה הקודמת הסתיים בראשית 2023 עם פרק סביב פרנסס עצמו איך הגיע מעבודה במוסך בחולון לקרן ההשקעות המוצלחת בה הוא עומד.
כזכור, בפרק הראשון של העונה הקודמת, התארח הראל ויזל - מנכ"ל ומבעלי פוקס, לספר על איך הגיע לחברת פוקס עוד כשהיה בן 26 עם פטירת אביו מהתקף לב,  ההחלטה להמשיך את עבודתו של אביו כמנהל מכירות בחברת פוקס ומכירת חולצות טי-שירט, ואיך כאשר ראה שהעסק מתרחב - פנה לאברהם פוקס וביקש ממנו בלעדיות לפתוח רשת חנויות. 
בפן האישי התייחס גם ויזל האם בנו מורן יירש את תפקידו בחברה, ואמר: "ממשיך דרכי יהיה מי שהכי טוב", הוא אומר ומאותת לבני משפחתו שלא רק הגנים קובעים: "אין נפוטיזם, זה לא קשור למשפחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה