רכילות עסקית

אסף גרניט והאקסית בדרך לקאמבק? פרטים חדשים נחשפו

אסף גרניט נפגש עם האקסית בר כהן באירוע השקה של מקעקעת הסלבס שרה קורי. השניים דיברו דקות ארוכות, אך סירבו להצטלם יחד. האם אנחנו בדרך לקאמבק מפואר?
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום גיא כושי ויריב פיין)
אחד השפים המפורסמים במדינת ישראל, אסף גרניט, שאף זכה בכוכב מישלן, ניהל לפני כשנה וחצי זוגיות עם בר כהן, מעצבת גרפית בת 30 ובתו של העורך דין הנודע של בנימין נתניהו, יוסי כהן. 
הזוגיות בין השניים לא צלחה זמן רב והשניים החליטו לפרק את החבילה וללכת כל אחד לדרכו. ב-TMI פורסם כי אמש (שלישי) צמד האקסים נפגשו באירוע השקת תערוכת האמנות של מקעקעת הסלבס שרה קורי בעלת הסטודיו לקעקועים SHIN, שנערכה בדן אכדיה ריזורט בהרצליה. 
 
השניים ממש לא התעלמו אחד מהשנייה ודיברו דקות ארוכות, אך סירבו להצטלם האחד עם השנייה. האם נראה קאמבק מפואר בדרך? ימים יגידו. עוד הגיעו לתערוכה: רותם סלע ולירון ויצמן רגע אחרי שחזרו מחופשה משותפת בפריז עם הבעלים, ציון ברוך, יעל גולדמן, הראל סקעת, רותם ישראל, לירן כוהנר וגיא גיאור, מאיה קיי, אריק בנאדו ואחרים. 
כזכור, לאחרונה פורסמה ב"מאקו" רשימת 30 המסעדות הטובות בישראל לשנת 2022. כיאה לאחד מהשפים הגדולים בישראל, מסעדתו של גרניט, מחניודה שבירושלים, נבחרה במקום ה-11 והמכובד ברשימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה