בעולם

סוף לסיגריות האלקטרוניות במדינה הזו: מי החליטה לאסור אותן?

צרפת הודיעה לציבור במדינה כי תתחיל לאסור את השימוש בסיגריות האלקטרוניות החד פעמיות - כחלק מתוכנית לאומית למאבק בעישון באופן נוקשה שיגרור עונשים למפרי החוק וצפויה יד ברזל במאבק הזה
מערכת ice | 
סיגריות אלקטרוניות (צילום האגודה למלחמה בסרטן)
אחרי שממשלות אוסטרליה וגרמניה החליטו להסיר את הכפפות והלחם במגפת עישון הסיגריות האלקטרוניות בקרב בני נוער, מדינה נוספת הודיעה היום (שלישי) על שורה של צעדים משפטיים נמרצים שנועדו לבלום את מגפת הסיגריות  אלקטרוניות בקרב בני נוער וזו צרפת.
צרפת הודיעה לציבור במדינה כי תתחיל לאסור את השימוש בסיגריות האלקטרוניות החד פעמיות - כחלק מתוכנית לאומית למאבק בעישון באופן נוקשה שיגרור עונשים למפרי החוק וצפויה יד ברזל במאבק הזה.
כזכור, שר הבריאות האוסטרלי ציין כי: "סיגריות אלקטרוניות  'נמכרו' לממשלות וקהילות ברחבי העולם כמוצר עזר לגמילה עבור מעשנים, הן לא 'נמכרו' כמוצר פנאי ובמיוחד לא נמכרו כך לילדים שלנו. אבל לזה הן הפכו: למוצר שמיועד לילדים שלנו, שנמכר לצד ארטיקים וחטיפי שוקולד. סיגריות אלקטרוניות מכילות 200 כימיקלים רעילים שאינם צריכים להיכנס לריאות, אותם כימיקלים שתמצאו במסיר לק ובקוטל  עשבים. בדיוק כמו שעשו בזמנו עם סיגריות רגילות, חברות הטבק לקחו עוד מוצר ממכר, עטפו /7\[]אותו באריזה מבריקה והוסיפה טעמים כדי ליצור דור חדש של מכורים לניקוטין. זה חייב להסתיים".
 
בין הצעדים פורצי הדרך שממשלת אוסטרליה תנקוט בהם:  איסור גורף של יבוא סיגריות אלקטרוניות ללא מרשם, איסור על ייבוא סיגריות אלקטרוניות חד-פעמיות, הגבלות על טעמים, וכמות הניקוטין, חובת אריזות אחידות למוצרי אידוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה