קצרצרים

צפו: הפרסומת החדשה של מזרחי-טפחות - עם דביר, יולי וסוזי

כתבי אייס | 
דביר בנדק בקמפיין למזרחי טפחות (צילום אילן בשור)
לקראת השנה החדשה, בנק מזרחי-טפחות יוצא בקמפיין חדש במסגרת "פרי השעה" - סדרת הפרסומות המציעות פתרונות השקעה מותאמים לאקטואליה ולמצב השוק. הפעם מתמקד הקמפיין בפיקדון "ליצ'י", אפיק השקעה המאפשר השקעה רווחית וזמינה גם יחד. בסרטון החדש שוב מצטרפת לדביר בנדק וביתו יולי, סוזי טובי - מנהלת לקוחות חדר העסקאות של מזרחי טפחות שמייעצת לו לאורך כל הדרך בצמתים הכלכליים שבהם הוא נמצא. על הקמפיין חתום משרד הפרסום של הבנק ראובני פרידן IPG.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה