חדשות
יד מרדכי משיקה שפה חדשה בסרטוני 6 שניות
מותג הדבש (ריבות, שמן, רטבים ועוד) יד מרדכי מבית שטראוס יוצא בקמפיין חדש שבמסגרתו גם שפה תקשורתית חדשה תחת הכותרת "להרגיש את הטבע בצלחת". הקמפיין מבוסס על סרטוני 6 שניות המציגים את החיבור של המותג אל החקלאים ואל הטבע, ואת החיבור בין חומרי הגלם ומגוון המוצרים של יד מרדכי אל הקולינריה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה