חדשות

יד מרדכי משיקה שפה חדשה בסרטוני 6 שניות

משה בנימין | 
יד מרדכי (צילום יח"צ)
מותג הדבש (ריבות, שמן, רטבים ועוד) יד מרדכי מבית שטראוס יוצא בקמפיין חדש שבמסגרתו גם שפה תקשורתית חדשה תחת הכותרת "להרגיש את הטבע בצלחת". הקמפיין מבוסס על סרטוני 6 שניות המציגים את החיבור של המותג אל החקלאים ואל הטבע, ואת החיבור בין חומרי הגלם ומגוון המוצרים של יד מרדכי אל הקולינריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה