חדשות

No, No, No, No, No, Yes בקמפיין אנטי בריונות בארה"ב

משה בנימין | 
lion brand (צילום צילום מסך)
משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes בראשותו של גדעון עמיחי מעלה בימים אלו קמפיין בארה"ב עבור מותג הצמר LION BRAND USA במסגרת יום ה"אנטי בולינג" נגד בריונות ברשת. המשרד השיק קמפיין סושיאל שנועד להניע גולשים ואוהדים של המותג מכל העולם לסרוג כובע צמר כחול, ולחבוש אותו באותו יום, כאייקון למאבק נגד התופעה.
 
קרדיטים
צוות: גדעון עמיחי, לירון בן יעקב, גיל אבים, רוני שניידר, זאב רביד, ירון יצחקוב, אלעד ינאי, Rich Ullman, דפנה צרור, לי בן דוד, ליאת לפושין, גלי נמדר, תמי מור.
צוות LION BRAND USA: Richard Ezra, Shira Blumenthal, Creative Team
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה