חדשות

גיתם BBDO: עידן ג'רבי מונה לסמנכ"ל לקוחות

ג'רבי הצטרף לפני כשש שנים לגיתם, ובתפקידו הקודם בקבוצה שימש כמנהל תחום הדיגיטל. קרן בכר אמיתי: "היכולות של ג'רבי ייתנו ערך מוסף לקבוצה וללקוחות"
אייס |  3
משרד הפרסום גיתם BBDO (צילום יח"צ)
עידן ג'רבי (33) מונה לסמנכ"ל לקוחות בגיתם BBDO לצד גלי שטרקמן ואורית שצברג, ותחת ניהולם של המנכ"לים המשותפים קרן בכר אמיתי ויובל ויינגסט.
בתפקידו החדש יוביל ג'רבי את הטיפול בתקציבי הפרסום של סלקום, Be, אסם, טבעול, BuyMe, המרכז האקדמי פרס, שילב וקבוצת קאופמן. ג'רבי יעבוד לצד סמנכ"ל הקריאייטיב אדי גרצמן והשניים יהיו אחראים על הובלת הלקוחות ברמה האסטרטגית, העסקית והקריאייטיבית.

עידן ג'רבי. צילום: יח"צ גיתם
ג'רבי החל את דרכו בעולם הפרסום כתקציבאי וכסופרוויזר במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי, ולפני כשש שנים הצטרף לגיתם. לזכותו נזקפות שמונה שנות ניסיון בתחום הפרסום, ובשנים האחרונות שימש כמנהל תחום הדיגיטל של הקבוצה. ג'רבי טיפל במותגים מובילים, בהם שופרסל, Be, קבוצת כלמוביל (מיצובישי, טריד-אין, מרצדס ויונדאי) ולקוחות נוספים. כמו כן הוא בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום.
"הניסיון שצבר עידן בעולמות הפרסום, השיווק והדיגיטל, בעבודתו המשותפת עם לקוחות מהמובילים במשק, מייצר הזדמנויות רבות להמשיך ולהוביל בחזית העשייה הפרסומית", אמר קרן בכר אמיתי, מנכ"ל משותף בגיתם BBDO. "עולם הדיגיטל משתנה בשנים האחרונות בקצב מסחרר, ואין ספק כי היכולות של ג'רבי בתחום ייתנו ערך מוסף לקבוצה וללקוחות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא זוכר אותו מפוגל
    דוביד 01/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי היה שם? פוגל קרס לפני הרבה שנים...
    סגור
  • 2.
    מקצוען ומוכשר עם לב ענק, איש יקר
    דורי ע 01/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ג'רבי אהוב, הצלחה רבה
    סגור
  • 1.
    איש יקר, מקצוען ומוכשר עם לב ענק
    עידו ר 01/2020/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הרבה הצלחה ג׳רבי אהוב
    סגור