חדשות

רוני קובן מצטרף לכאן רשת ב', שלי וגואטה עולים בגרסת הרדיו

תוכנית סיכום השבוע של קובן תשובץ מדי חמישי. וגם: לקראת בכורה טלוויזיונית, עולה בכאן רשת ב' התוכנית של שלי יחימוביץ' ויגאל גואטה

אייס |  3
רוני קובן (צילום כאן 11)
רוני קובן, שמגיש בכאן 11 את התוכנית "יוצאים מן הכלל" ואת "פגישה עם רוני קובן", קיבל בכאן רשת ב' תוכנית אקטואליה ותרבות מזווית אישית, במסגרתה, מדי יום חמישי ב-23:00, יסכם את השבוע שהיה.
זאת ועוד: מחר ב-17:00 תעלה התוכנית החדשה "שלי וגואטה" בכאן רשת ב'. החל מהשבוע הבא תשודר התוכנית גם בכאן 11.
לפני כשלושה שבועות מסרו יחימוביץ' וגואטה ל"אייס": "אנחנו שמחים ונרגשים לקראת התוכנית המשותפת. יש לנו דיאלוג פורה וחברות מהיום הראשון שהכרנו בכנסת, על אף שאנחנו שייכים, לכאורה, לשבטים שונים. בתקופה של שיח כל כך מקוטב ולעומתי, לשנינו יש תחושת שליחות לייצר דיאלוג שלא נתחמק בו ממחלוקות עמוקות, אבל הוא יהיה משעשע, נטול עוינות, ביקורתי ומכבד, וכמובן, נעשה הכל שיהיה מעניין״.
שרון עמית, מנהלת כאן רשת ב', מסרה: "אנחנו שמחים על חזרתה של שלי יחימוביץ' לשידור הציבורי ולכאן רשת ב', ומזמינים את המאזינים שלנו להקשיב לדיאלוג שיתפתח באולפן ולהיות מעורבים - מחכים לכם. אין לי ספק שהתוכנית החדשה 'שלי וגואטה' תמשיך את מגמת העלייה בהאזנה של רצועת הערב. בהזדמנות זאת אני מבקשת להודות לרן בנימיני על עבודתו המצוינת בכאן הערב יחד עם גואטה בשלוש השנים האחרונות, ועוד קודם לכן ברשות השידור. בנימיני ימשיך להיות חלק מצוות המגישים הבכירים ויגיש יומנים ותוכניות בכאן רשת ב'".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האמת שאני ממש נהנית להאזין מהבוקר לכאן 11 רשת ב'..הרבה (ל"ת)
    יישר כוח.. 03/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בנימיני מקצועי ומצוין. (ל"ת)
    טל 03/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יופי, צריך היום חדשות טובות (ל"ת)
    איתמר 03/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור