חדשות

דקלה פרסיקו מונתה לסמנכ"לית תכנון ב-ICR

פרסיקו, בת ה-39, צפויה להיכנס לתפקיד במהלך החודש הבא. בעבר הקימה את הוועדה הארצית לתכנון מתחמים מועדפים לדיור וכיהנה בה במשך חמש וחצי שנים

מערכת ice | 
דקלה פרסיקו (צילום פייסבוק/דקלה פרסיקו)
דקלה פרסיקו מונתה לסמנכ"לית התכנון חברת הנדל"ן ICR - מבית ישראל קנדה שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר וראם מגורים שבשליטת האחים עודד ורז נקש - ותיכנס לתפקיד במהלך החודש הבא.
פרסיקו, בת ה-39, היא מתכננת ערים בהכשרתה. בעבר הקימה את הוועדה הארצית לתכנון מתחמים מועדפים לדיור וכיהנה בתפקיד מתכננת הוועדה במשך חמש וחצי שנים. במסגרת תפקידה, תהיה אחראית פרסיקו על כלל ההליך התכנוני בחברה - מייזום התוכניות ועד השלמת הוצאת היתרי הבניה. כמו כן, היא תהיה אמונה על כתיבת מסמכי מדיניות חברה בנושאי תכנון, אדריכלות ורישוי, ושותפה בגיבוש אסטרטגיית הפעילות של החברה.
פרסיקו מסרה: "מרגש אותי לעבור לשוק הפרטי אחרי כל כך הרבה שנים במגזר הציבורי. אני מודה ל-ICR ובפרט למורדי שבת מנכ"ל החברה, על האמון שניתן בי, ועל ההזדמנות להשפיע מבפנים על חברה כל כך מרכזית בתחום. אני מצפה בקוצר רוח להוביל את תחום התכנון בחברה ולחוות באופן ישיר איך קורים הדברים בשטח". 
מורדי שבת, מנכ"ל ICR, מסר כי "אנו מברכים את דקלה עם כניסתה לתפקיד, אין לי ספק שהמומחיות והמקצועיות שלה בתכנון ערים, יזניקו את יכולותיה של ICR ויקרבו אותנו בצעד נוסף להפוך לגורם מוביל, חדשני ופורץ דרך בשוק הנדל"ן הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה