חדשות

דפי מחאה מתחילים להסגר, עיקר הפעילות של קריים מיניסטר עוברת לטלגרם

פעילים רבים טוענים כי קבוצות רבות הקשורות למחאה נסגרות בפייסבוק בזו אחר זו, המארגנים טוענים: "לחלוטין גוף פוליטי וחסם את כל דפי המחאה באופן הדרגתי", המשתתפים עברו בעיקר לטלגרם והבטיחו: "לא ישתיקו אותנו"
כפיר אדר |  2
מפגינים בצומת אלוף שדה (צילום שרון טל)
בתנועת קריים מיניסטר מדווחים הערב (שבת) על מה שהם מגדירים כ'אזעקת אמת', כאשר לטענתם דפי פייסבוק הקשורים למחאה מתחילים להיסגר! בקבוצה טענו כי במידה ואכן העמוד הראשי של הקבוצה ייחסם - הטלגרם יישאר מקום המידע המרכזי.
בטלגרם תהו כמה מהמפגינים החברים: "לאחרונה אני לא רואה בכלל התראות על פרסומים של קריים למרות שהם במועדפים שלי", אחד ממנהלי הטלגרם טען: "מהסיבה הפשוטה שפייסבוק לחלוטין פוליטי וחסם את כל דפי המחאה באופן הדרגתי".
בקבוצה עוד הגיבו: "לא ישתיקו אותנו", "את המחאה הזו לא ניתן להפסיק", המנהלים הבהירו: "אנחנו כאן לכל שאלה, צרפו כמה שיותר אנשים לטלגרם, למעוניינים יש גם קבוצות וואטסאפ שקטות למסרים".

מתוך צילום מסך של אחד הפעילים
בקריים מיניסטר פנו לפעילים בהודעה: "אנחנו מתכוננים למצב שבו נצונזר בפייסבוק באופן משמעותי, וזה קורה ככל שהסכנה מתגברת על המשך שלטונו של המושחת. אנחנו כאן כדי להעביר לכם כאן מסרים, מוזמנים להפיץ בכל פלטפורמה אחרת, הטלגרם מאובטח יותר, ומצונזר הרבה פחות. בהצלחה לכולנו!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל ה"מחאה" הזאת ממומנת, ונגמר הכסף. איזה בלוף (ל"ת)
    נדב איל 12/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גפי מחאה ‏מתחילים להסגר
    רות 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ‏שיהיה לכם שחור בעיניים ושחור כל החיים, אמן ‏כך תזדהו יותר טוב עים הדגלים השחורים. תת רמה שכמוכם , ‏לעולם לא תגיעו לדרגהשל הציפורן של נתניהו, ‏יחי נתניהו מלך ישראל?? ‏לעולם ועד.
    סגור