חדשות

לא הגיע מוכן? נציג משרד הבריאות התקשה לענות לשאלות ועדת הקורונה

נציג משרדו של אדלשטיין אמור היה להתייחס לאפשרות פתיחת ענף הטניס, אך התקשה לספק תשובות. יו"ר הוועדה שאשא ביטון שאלה אותו על אמירתו לפני שבועיים: "אין סכנה להדבק, אבדוק זאת", כשנשאל אם בדק, טען שהעביר הלאה, אך הענף בינתיים סגור

מערכת ice |  1
יפעת שאשא ביטון (צילום פייסבוק יפעת שאשא ביטון)
שאלתם את עצמכם עד כמה משרד הבריאות לא באמת סופר את הכנסת או את ועדת הקורונה? העובדה שבכירי המשרד כבר לא טורחים להופיע לדיונים בוועדה היא דבר אחד, אבל כשהנציגים שעולים בזום מגיעים בלי תשובות וללא ידע על הנושא המדובר, זה כבר באמת רמה אחרת.
עקיבא נוביק כתב: "נציג משרד הבריאות מגיע לדיון על פתיחת ענפי ספורט, בלי שיש לו מושג מה עמדת המשרד בנושא טניס. בדיון מתברר שכבר לפני שבועיים ביקשו ממנו לפתוח את הענף, הוא אמר שאין שם בעיה אמיתית והבטיח לבדוק את הנושא, אבל כלום לא קרה. איזו שכונה".
בדיון, כך התברר, כבר לפני שבועיים על פי הפרוטוקול, אמר הנציג כי מבחינה אפידמיולוגית אין בעיה לפתוח את הטניס. שאשא ביטון אמרה לו: "אמרת שאתה לא רואה כל סיכון אפידמיולוגי להדבקה, אבל צריך לבדוק את זה.....בדקת?".
כאן הוא התקשה לענות וחברי הוועדה הפנו אליו טענות להן הוא השיב: "אני העברתי", חבר הכנסת יואל רזבוזוב שאל: "ומה היו התשובות?", הנציג לא השיב על השאלה במלואה על פי הסרטון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיון? משהו?
    ח”ן 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אין הגיון - גם אין תשובות! ולא יהיו...
    סגור