חדשות

הסגר עשוי להמשך, המשטרה תמשיך בבדיקות הקפדניות, ליברמן תוקף: "קמפיין בחירות"

ראש הממשלה נתניהו תומך בהמשך הסגר, כחול לבן דוחפת להגברת האכיפה במגזרים שעוברים על ההנחיות. המשטרה תבצע מחסומים במתכונת מדורגת ויוקמו חסימות מדלגות. יו"ר ישראל ביתנו: "ניצול ציני של מגפת הקורונה"
כפיר אדר |  4
עומס תנועה במחסום (צילום דוד כהן פלאש 90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נוטה לתמוך בהצעה להאריך את הסגר השלישי, אם הנתונים ימשיכו להיות כל כך גבוהים והתחלואה תשאר על אלפי נדבקים חדשים ביום. בכחול לבן מתכוונים לדרוש להגביר את האכיפה במגזרים שבהם יש הפרות.
במשטרה הודיעו כי החל ממחר (ראשון), ולאורך כל השבוע הקרוב, פריסת המחסומים תשוב לפעול במתכונת מדורגת בפרקי זמן משתנים לאורך היום והלילה, במטרה להפחית את עומסי התנועה ולהקטין את הפגיעה בשגרת החיים, ככל שניתן, הצבת 25 מחסומי הבוקר תחל מהשעה 09:00, ולקראת הערב (15:30) יוסרו המחסומים עד השעה 18:00 לערך. המחסומים יוצבו בשנית בשעות הלילה, במטרה לאפשר תנועה חיונית שהוגדרה בתקנות.
ניידות ואופנועי אגף התנועה ימשיכו לבצע סיורים וסריקות על הצירים הבינעירוניים כל העת, כדי להמשיך ברצף הפיקוח והאכיפה בכל שעות היממה. בנוסף, יוצבו חסימות מדלגות בתוך היישובים עצמם, ומסוקי היחידה האווירית של משטרת ישראל ימשיכו לפעול לצד הכוחות בקרקע במטרה למנוע התקהלויות אסורות ולספק תמונת מצב על עומסי התנועה.
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן טען: "אסור להאריך את הסגר הכללי אפילו בדקה אחת. הכוונה להאריך את הסגר הכללי, בשל נתוני תחלואה גבוהים בערים מסוימות ברחבי הארץ, מוכיחה שאין פה ניהול של המשבר אלא ניצול שלו. כשאחוז המאומתים לקורונה בבית"ר עילית הוא 29% ובמצפה רמון 1% בלבד, אין שום הצדקה להכניס לסגר את תושבי מצפה רמון או יישובים נוספים עם נתוני תחלואה נמוכים. סגר כללי נועד אך ורק בשביל לרצות את דרעי, ליצמן וגפני ובתמורה "הם יעשו כל מה שנתניהו יגיד להם". 
"חגיגות החיסונים של נתניהו, לצד המתחסן ה-100, ה-300, ה-471 והמיליון, בזמן שנתוני התחלואה ב-4 הימים האחרונים הם בין 9,000 ל-10,000 חולים חדשים ביום, בתי החולים הציבוריים במצב חירום, בכל יום כ-6,000 עסקים קורסים והמחיר הכלכלי של כל שבוע סגר הוא 2.5 מיליארד ש"ח, הם לא יותר מקמפיין בחירות על חשבון הציבור וניצול ציני של מגפת הקורונה. אני קורא לשרי הממשלה להתנגד בתוקף להארכת הסגר הכללי ולעבור לסגרים ממוקדים בערים בהן התחלואה גבוהה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ליברמן
    ח״ן 01/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שזה ליברמן - אבל הוא צודק! עצם הסגר הוא כשלון אדיר בניהול של ביבי: לא כל מעכר של עסקנות פוליטית יכול וראוי לנהל מדינה!
    סגור
  • 3.
    מה עם הניה?עבר 48 שעות?או שליברמן משת"פ גם של החמאס (ל"ת)
    קישטא לוינה 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    קישתא לרוסיה עם כל הגויים והסוכנים הרדומים (ל"ת)
    חרושצוב 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נמאסת
    הדסה 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליברמן תעוף לנו מהעיניים יש לך שנאה לביבי ל
    סגור