חדשות

Aptitude Research בודקת את היתרונות של פרסום משרות פרוגרמטי

ממצאים מדוח שערכה לאחרונה מדלין לורנו, אנליסטית ראשית בחברה מענף רכישת הכישרונות, מצביע על כך שהתייעלות רבה וחיסכון מדיד בעלויות צוינו כמתן תוקף שאין להפריכו לשינוי ממודלים מסורתיים
כפיר אדר | 
חיפוש עבודה בהייטק (צילום האקריו)
PandoLogic, הספקית המובילה בעולם של פרסום פרוגרמטי לגיוס עובדים, שיתפה ממצאים מדוח שערכה לאחרונה מדלין לורנו, אנליסטית ראשית בחברה מענף רכישת הכישרונות Aptitude Research. לורנו הציגה את המחקר הראשוני שכותרתו "אל תישארו מאחור: המהפכה הפרוגרמטית מתחילה עכשיו" בכנס Spring HR Tech Conference השבוע.
המודלים המסורתיים של פרסום משרות מאוד מתסכלים, כי הם יקרים, לא יעילים ולרוב התוצאות שלהם לא מועילות. בגישות הישנות האלה מניחים שלמגייסים שכבר עמוסים יש את הזמן והכישורים לשאת ולתת, לרכוש ולעקוב אחרי ההשקעות בפרסום משרות במגוון של אתרי משרות, ולכן לא מפתיע שהתשואה על ההשקעה נמוכה. בניגוד חד, פרסום משרות פרוגרמטי מאפשר לחברות להפנות מחדש את תקציבי פרסום המשרות הקיימים שלהן למודלים שמבוססים על טכנולוגיות מודרניות שמביאות שיפורים מיידיים.
לורנו טענה: "ברכישת כישרונות, כל חברה נמצאת בשלב שונה של מסע השיווק של הפרסום והגיוס שלה. למרות שחלק מהחברות משתמשות בפרסום פרוגרמטי כדי לקדם את המותג שלהן, הן עדיין לא מיישמות אותו כחלק מאסטרטגיית הגיוס שלהן. הממצאים שלנו כוללים מודל בשלות שיעזור להן לקבוע כמה מתקציב פרסום המשרות שלהן מתבזבז בגלל אי שימוש בפרסום פרוגרמטי".
בין היתרונות של פרסום משרות פרוגרמטי, המחקר זיהה את העניינים החשובים הבאים: לחברות שמשתמשות בפרוגרמטי יש סיכוי כפול (60% לעומת 29%) לקצר את הזמן עד לאיוש המשרה. לחברות האלה יש סיכוי קרוב למשולש  (56% לעומת 19%) לשפר את איכות הקבלה לעבודה בהשוואה לחברות שמשתמשות בפרסום מסורתי. בניגוד לפרסום המסורתי, פרסום משרות פרוגרמטי מקדם את המאמצים לגוון את העובדים שמתקבלים לעבודה (47% לעומת 27%).המחקר נערך בחסות המובילה הגלובלית בשוק של פרסום משרות פרוגרמטי, פנדולוג'יק.
ג'ניפר רבלי, סגנית נשיא לשווק בפנדולוג'יק, אמרה: "היינו גאים לתת חסות למחקר המאוד נחוץ הזה עם Aptitude. האימוץ של פרסום משרות פרוגרמטי כקטגוריה עדיין נמוך יחסית, למרות היסטוריה חזקה של הבאת תוצאות מדהימות ללקוחות. כשאנו מביטים על התאוששות במשרות במהלך השנה הבאה, אנחנו מאמינים שפרסום משרות פרוגרמטי יכול להיות כלי משנה מצב לאנשי המקצוע ברכישת כישרונות. המחקר הזה יעזור לתמוך בהגדלת הקטגוריה באופן כולל, על ידי שיתוף נתונים כמותיים ששופכים אור על התוצאות שהמאמצים המוקדמים רואים".
לורנו הסכימה: "צפינו בהוכחות של פרסום פרוגרמטי בפעולה. לדוגמה, השתמשה בו חברת מסעדות עם תחלופה גבוהה. הם הצליחו להגדיל את כמות המועמדים ב-472 אחוז, להוריד את העלות למועמד ב-533 אחוז וגם להוריד את ההשקעה החודשית בגיוס ב-19 אחוז".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה