חדשות

עמית סגל: בנט יכריע על דרכו הפוליטית ואלו האופציות

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 מעניק פרשנות על השפעת הרכב הוועדה המסדרת של הכנסת על הרכבת הממשלה, לראשונה מפלגת ימינה תצביע על הרכב הוועדה המסדרת. מה האפשרויות? 
מערכת ice | 
נפתלי בנט (צילום אלכס קולומויסקי Pool)
הפרשן הפוליטי של חדשות 12 העניק היום (שני) פרשנות מעניינת שתעניק אור נוסף על האפשרות להקמת הממשלה. עמית סגל כתב ברשתות החברתיות כי: "המנדט עוד צעיר, אבל ייתכן שהיום נדע לאן פניה של ימינה".
היום בערב,  תצביע הכנסת על הרכב הוועדה המסדרת וכרגע יש שתי אופציות הראשונה היא של הליכוד שמציעה על פי סגל עשרה חברים מגוש נתניהו, עשרה חברים מהגוש להחלפת נתניהו, נציג נוסף ממפלגת ימינה ונציג נוסף מרע"מ של מנסור עבאס. במידה וימינה בוחרת ללכת עם מתנגדי נתניהו בסיטואציה כזאת, אין להם רוב בלי רע"מ. 
האופציה השנייה היא של מתנגדי נתניהו שמציעים: ארבע עשר נציגים מגוש נתניהו, שישה עשר נציגים מגוש מתנגדי נתניהו נציג בודד לרע"מ ועוד שני נציגים לימינה. המשמעות לפי סגל, ימינה תוכל להבטיח רוב למתנגדי נתניהו. סגל הוסיף: "ההצבעה בערב, וימינה טרם הודיעה מה עמדתה. זו תהיה אינדיקציה משמעותית". בהודעה לתקשורת, הכריז יו"ר ימינה, נפתלי בנט, כי הוא ימסור היום הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת סיעת ימינה. ההצהרה תחל בשעה 14:30 בחדר הסיעה בכנסת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה