משפט

רמי לוי וישראייר משלמים ביוקר: מי יקבלו פיצוי?

לאחר שזוג נתקע בדובאי בשל משבר ביטחוני, בית המשפט לא קיבל את קו ההגנה של ישראייר ולדבריו על חברת התעופה היה לדאוג ללקוחות, על כן השופט חייב את חברת התעופה של רמי לוי לפצות את הזוג בסכום של 11 אלף שקל בגין פיצוי עבור הוצאות המלון והאוכל וכן פיצוי עבור עגמת נפש
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
רמי לוי וישראייר, חברת התעופה שבבעלותו, יצטרכו לפצות בסכום של 11 אלף שקל בני זוג מאשדוד שטסו לחופשה בדובאי לפני כשנתיים, אלא שברגע שהגיע הזמן לחזור לארץ, הם גילו שטיסתם עם חברת התעופה הישראלית השנייה בגודלה בוטלה עקב משבר ביטחוני בין ישראל לאיחוד האמירויות ועל כן לא יכולים היו להמריא.
לטענת בני הזוג, לפי 'אשדודנט', ישראייר לא טרחה לספק להם חלופה בדמות מלון או אוכל ושתייה לשלושת הימים הנוספים בהם נאלצו להשאר במדינה בה ביקרו בין היתר טענו:. "נאלצנו לשהות בבית מלון על חשבוננו במשך שלושה ימים. החברה הפקירה אותנו, לא דאגה לנו בכלל. נגרמה לנו עגמת נפש גדולה".
 
בשל כך, החליטו בני הזוג להגיש תביעה נגד ישראייר בבית המשפט לתביעות קטנות באשדוד עם דרישה לפיצוי של 15 אלף שקל עבור עוגמת הנפש וההוצאות שנאלצו לספוג בשל המקרה בדובאי
על פי טענות ישראייר, על התביעה להדחות משום ש"משבר הביטחון שפרץ לא היה תלוי בה וכי היה מדובר במצב שהיא לא יכלה לשלוט בו", לפי אשדודנט. לדבריה זה היה ניסיון לעשות אושר על חשבונה.
בית המשפט לא קיבל את קו ההגנה של ישראייר ולדבריו על חברת התעופה היה לדאוג ללקוחות, על כן השופט חייב את חברת התעופה של רמי לוי לפצות את הזוג בסכום של 11 אלף שקל בגין פיצוי עבור הוצאות המלון והאוכל וכן פיצוי עבור עגמת נפש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה