משפט

זה העונש שקיבל הצעיר שאנס את האקסית: "אין מצב שאת לא רוצה"

7 שנות מאסר ו-100 אלף שקל פיצויים נגזרו על אלמוג ברנד, שהזמין את בת זוגתו לשעבר לערב סרט בביתו וכפה את עצמו עליה: "שקט, תני לי לגמור"

מערכת ice |  3
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ראשון), 7 שנות מאסר ופיצוי כספי בסך 100,000 שקל על אלמוג ברנד, בן 25 מבאר שבע. זאת לאחר שהזמין הנאשם את בת זוגתו לשעבר לערב סרט יחד, בו הוא כפה את עצמו עליה למרות שהתנגדה.
על פי כתב האישום, ברנד הזמין את הנפגעת אחרי שנפרדו אליו הביתה, במהלך המפגש התחיל לגעת בה ואף שכב איתה בניגוד לרצונה, זאת בזמן שהיא התנגדה ואמרה לו במפורש כי אינה רוצה בזה.
 
כאמור, תוך כדי האקט המאולץ המזעזע אמר ברנד לנפגעת: "אין מצב שאת לא רוצה. שקט, תני לי לגמור". הנפגעת בת ה-25 ניהלה עם ברנד קשר זוגי מספר חודשים ועל כך הגיעה אליו הביתה, היא לא העלתה בדעתה שהוא יעשה מעשה נוראי שכזה, זאת כי כשהם היו ביחד, בחיים לא היה אלים כלפיה: "ציפיות ותקווה התנפצו ואת מקומן תפסו תחושות אשמה, בושה, חרדה ודריכות מול עולם שנחווה מאז כפוגעני ומסוכן".
 
בנוסף, לאחר פסק הדין ברנד המשיך להכחיש את המיוחס לו. על פי ווינט, הפרקליטות ביקשה לגזור עליו עונש של עד 10 שנות מאסר כשהיא מדגישה את עוצמת הפגיעה של הנאשם, שהתעלם מבקשת הנפגעת לעצור ובחר לפעול אך ורק במטרה לספק את צרכיו. עוד הדגישו, כי למרות שהיה ביניהם קשר רומנטי בעבר, אין זה שולל מהמתלוננת את הבחירה על גופה ורצונה בכל רגע.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בחורה פח גברים תזהרו !! (ל"ת)
    יוסי 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה היא באה אליו הביתה? (ל"ת)
    מיכאל 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זה בדיוק מה שאני שואלת (ל"ת)
    ג 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור