משפט

בן זיני יפצה ילדה בגלל האח הגדול

בן זיני חוייב לשלם סכום של 23 אלף שקל לילדה שחגגה בת מצווה בגלל סיבה מוזרה במיוחד: הוא הגיע לגמר האח הגדול
מערכת ice | 
בן זיני one project (צילום דורון ברסקי)
כוכב הרשת והילדים, בן זיני, חוייב אתמול (שני) לשלם 23 אלף שקל לילדה שלא הגיע לבת המצווה שלה בעקבות הגעתו לגמר "האח הגדול", כך נקבע בבית המשפט השלום בראשון לציון.
לפני כשלוש שנים, הורי הילדה הזמינו את בן זיני להופיע בבת המצווה של הילדה, למרות שנודע להורים על השמועות בנוגע לכניסתו לריאליטי של רשת 13, בסביבת זיני טענו כי לא הכניסה לא תהווה בעיה. זיני נכנס לווילה המפורסמת ביותר במדינה .
לפי הדיווח של רן בוקר, אבי הילדה תיאר כי המשפחה עברה מסכת ארוכה של התכתבויות עם כוכב הנוער, לא ענו לו להתכתבויות בוואטסאפ ובטלפון ולאורך כל הקשר הודיעו לו כי יהיה בסדר. שבועיים לפני האירוע הוצע תחליף בדמות של קוסם ונאמר כי במידה ולא יהיו מעוניינים הכסף יוחזר. 
 
האב תיאר: "עברנו תקופה מאוד מאוד קשה איתה. קודם כל, היא הייתה אז בת 12, היום היא קצת יותר בוגרת ומבינה. היה לה מאוד קשה שמה שהיא רצתה וחלמה וביקשה לא יקרה".
השופט מוטי פירר פסק על זיני וחברת הייצוג שלו פיצוי של 22,540 שקל כולל הוצאות משפט. השופר פירר טען כי מכיוון שמדובר בבת מצווה, אירוע של פעם בחיים, נדרשת הכנה נפשית. פירר התייחס לטענות ההורים כי הייתה הכנה לתכנים של האירוע למוזמנים והילדה עצמה העידה על מקרים לא נעימים שחוותה בבית הספר לאחר שחבריה הבינו כי המופע לא יתקיים. הילדה חוותה דכדוך ולא הגיעה לבית הספר. 
מטעמו של בן זיני נמסר: "חברת ההפקה אשר ייצגה את בן זיני באותה התקופה ניהלה את כל העניין בשנתיים האחרונות מאחר ולבן אין שום הסכם התקשרות עם משפחתה של הילדה החוגגת. כאמור, בן זיני מכבד את החלטות בית המשפט ומתנצל על עוגמת הנפש שנגמרה שלא בשליטתו (כיוון שהיה בתוך בית 'האח' באותה התקופה)".
עורכי הדין גיא אופיר ורועי בן דוד, שייצגו את המשפחה, מסרו בתגובה: "בן זיני וחברת ההפקות הפרו הסכם עם ילדה בת 12, והבריזו לה מבת המצווה שלה. אתמול, טרם מתן פסק הדין, עלתה לדוכן העדים, הילדה, כיום בת 15, ובתשובות לחקירה נגדית צולבת של ב"כ של בן זיני אמרה: 'הסכמים צריך לקיים, הצגתם אותי מול כל חבריי לכיתה כמי שמספרת בכזב שבן זיני יופיע בבת מצווה שלה, על כך אתם צריכים לשלם'. אנו מברכים על פסק הדין, אך סבורים שהיה מקום לפסוק סכום גדול יותר, ומרשינו ישקלו בימים הקרובים אם לערער על גובה הסכום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה