משפט

הנערה שנאנסה באילת מדברת לראשונה: "הגוף זוכר, הראש לא"

הנערה שנאנסה באירוע הידוע לשמצה באילת בשנת 2020 מדברת לראשונה בתוכנית "עובדה", לקראת סיום ההליכים המשפטיים נגד הגברים שאנסו אותה
מערכת ice | 
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לפני כשלוש שנים אירוע האונס הקבוצתי טלטל את המדינה, שבדיוק התמודדה עם שיא תקופת הקורונה. כעת, ההליכים המשפטיים נגד הנאשמים באונס מתקרבים לסופם, אך מי שתמשיך להתמודד עם הצלקת הזו גם אחרי שיגמרו ההליכים הרשמיים זו הנערה שהייתה אז רק בת 16. אמש בעובדה של קשת 12 שודר הריאיון הראשון עמה.
במסגרת הריאיון היא ביקשה להיקרא "שרית" ולראשונה היא סיפרה לכתבי התוכנית מה היא זוכרת שקרה ואיך זה השפיע עליה היום. היא מספרת שהאירוע קרה לאחר שהיא וחברה החליטו לרדת לאילת בין גלי הקורונה הראשונים. כשהלכו לבקר חברים במלון הים האדום, שמשך לא מעט צעירים באותה תקופה, היא הכירה לראשונה את שני הנאשמים העיקריים שיתקפו אותה זמן קצר לאחר מכן.
 
היא מעידה כי שתתה כארבע כוסות עם אלכוהול וכשהלכה להתפנות ראו אותה שני הנאשמים, איסי רפאילוב ואלי מאירוב, שאחד מהם אפילו ניסה להתחיל איתה לפני. גם השניים הללו לא היו אורחים של המלון ובכל זאת נכנסו למקום. הם זיהו את החדר הידוע לשמצה 216 שהיה פתוח ולשם לקחו את שרית במסווה של ניסיון לעזור לה כי לא הרגישה טוב.
שם החל האירוע הנוראי שממנו שרית זוכרת מעט: "כן הייתי רוצה לדעת מה היה ומי היה ומה עשה, זה מעצבן שאת לא יודעת משהו שאת עברת. אבל מצד שני יכול להיות שזה טוב שאני לא יודעת את זה... הראש לא זוכר, אבל הגוף עדיין בטראומה. הגוף זוכר, הראש לא".
היא מעידה שהיא זוכרת אנשים שעומדים מעליה, דלתות נפתחות ונסגרות וכדומה. יממה לאחר מכן היא הבינה שיש סרטונים של המקרה ושהם מופצים בין טלפונים ניידים רבים ובעזרת חברה היא מגישה תלונה בתחנת המשטרה באילת. במהלך הגשת התלונה החוקרים מבינים שיש כאן אירוע גדול יותר ממה ששרית מצליחה לתאר להם והחקירה מתחילה.
כיום היא מספרת שהיא הפכה לתוקפנית ושהיא מבינה שהיא כנראה מנסה להתגונן על עצמה. עם זאת, היא מעידה שהיא חזקה, רוצה להתגייס, רוצה לטוס ולטייל בחו"ל, אך מה שיקרה לאחר מכן היא עוד לא החליטה. כאמור בשבועות הקרובים בית המשפט יכריע את דינם של שני הנאשמים העיקריים באירוע, אשר את שמם ציינו, וזאת לצד נאשמים נוספים שלקחו לכאורה חלק כלשהו באירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה