בארץ

טלי גוטליב מגנה על סילמן: "אוטואנטישמים. אנשי מחאה מתועבים"

לאחר שאנשי מחאה השאירו מחוץ לבית עידית סילמן מספר פיתות עם מכתב עבורה, טלי גוטליב לא נשארה חייבת ויצאה להגנת חברתה לסיעת הליכוד: "אתם לא רק אוטואנטישמים, אתם מסכנים את המדינה ומסכלים כל סיכוי להשבת חטופינו היקרים"

מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90)
לאחר ששרת ההסברה לשעבר גלית דיסטל הסתבכה אתמול (רביעי) בשל ציוץ על המחאות התנהלות לאחרונה, כעת יש מי שממשיכה את הביקורת החריפה נגד המפגינים וזו לא אחרת מאשר חברת הכנסת טלי גוטליב.
בציוץ ברשת החברתית  X (לשעבר טוויטר) שאותו פרסמה היום (חמישי), צירפה חברת הכנסת ממפלגת הליכוד תמונה ובה מושלכים מספר פיתות מחוץ לביתה של השרה להגנת הסביבה עידית סילמן. לצד זאת, צירפו המפגינים מכתב לשרה ובו נכתב: "שי צנוע לחג. 133 רבעי פיתות במיוחד בשבילך. חג שמח עידית, היית טובה עד הסוף". 
חברת הכנסת גוטליב לא נשארה חייבת לפעולת המפגינים ובציץ ברשת החברתית X, היא תקפה את האחראים לכך: "אנשי המחאה המתועבים מדגימים אנטישמיות שלא הייתה מביישת את גדולי שונאינו".
 
גוטליב המשיכה למתוח ביקורת חריפה נגד אנשי המחאה שהשאירו מספר פיתות מחוץ לביתה של השרה סילמן וכתבה: "אתם הבאתם עלינו חורבן בשיסוי ושנאה ועידוד סרבנות ואתם ממשיכים לחרב את המדינה ואת חוסנה בזמן מלחמה. אתם לא רק אוטואנטישמים, אתם מסכנים את המדינה ומסכלים כל סיכוי להשבת חטופינו היקרים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברות הכנסת
    יוני מגל 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקריאת שמות חברות הכנסת והשרות בקואליציה אפשר לקבל בחילה. לא היו ולא יהיו רעות וטפשות יותר EVER
    סגור