בארץ

דרמה בפוליטיקה הישראלית: איימן עודה מודיע על פרישה

יו"ר חד"ש תע"ל ומייסד "הרשימה המשותפת" בעברו, החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים אחרי שמונה שנים בכנסת, במטרה "להזרים דם חדש" אל המפלגות הערביות ולאפשר את האיחוד ביניהן
מערכת ice |  3
איימן עודה (צילום יונתן סינדל, פלאש 90)
סופו של עידן: אחד הפוליטיקאים הישראלים הבולטים בשנים האחרונות, בטח עבור המגזר הערבי - איימן עודה, יודיע הערב (שלישי) על פרישה. על פי המקורבים המהלך מגיע לאחר שיו"ר חד"ש תע"ל שקל את המהלך בחדרי חדרים בחודשים האחרונים והיום הוא החליט סופית לפרוש מהחיים הפוליטיים.
עודה צפוי להודיע על פרישתו לחברי המפלגה שלו ולציבור בוחריו עוד הערב כאמור, כפי שפורסם לראשונה ב-N12. על פי מקורביו המניע למהלך הוא "להזרים דם חדש" אל המפלגות הערביות ולאפשר את האיחוד שלהן. על פי המסתמן, עודה יישאר לכהן עוד תקופה קצרה כח"כ, אך לא יתמודד על ראשות מפלגת חד"ש ולא יהיה חלק מהכנסת הבאה. 
 
עודה מכהן בימים אלו כיו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה. הוא נכנס לכנסת לראשונה ב-2015 לכנסת ה-20 ומאז היה בכל ממשלות ישראל ברצף. הישגיו הבולטים היו הקמת "הרשימה המשותפת" והגעה למספר המנדטים חסר תקדים והכי גבוה שהיה אי פעם למפלגות הערביות בבחירות בישראל - 15. בעברו היה חבר מועצת העיר חיפה, בה גדל והתחנך כילד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איימן עודה
    איציק 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה היה ברור שיעזוב,מרגע שבן גביר ניכנס לממשלה הוא ראה שאין לו מקום יותר בכנסת" ישראל".......ונראה לי שעוד אנשים כמוהו יעזבו בקרוב
    סגור
  • 2.
    החקירות בפתח ! (ל"ת)
    אסף 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חחחחחחחח
    איל 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחסאן מינאכ ראחוו יכאלב
    סגור