בארץ

חדש ומרגש: בניה ברבי בשיר משותף עם ניצולי מסיבת ה'נובה'

"זה בסדר": הזמר בניה ברבי, שמאז שבת השחורה לא מפסיק לבקר פצועים, להיפגש עם משפחות החטופים ולהופיע מול חיילים. טס עם ניצולי מסיבת ה"נובה" למסע ריפוי בקפריסין. החיבור המיוחד הוליד סינגל חדש אותו הם מבצעים יחד 

מערכת ice | 
בניה ברבי (צילום יוטיוב/ בניה ברבי)
בימים כתיקונם, היער הסודי משמש כמלון ספא יוקרתי אליו מגיעים עשירים מכל העולם. אחרי אותה שבת שחורה, הבעלים יוני כהנא, הפך את בית המלון שלו לאתר ריפוי עבור  ניצולי המסיבה הארורה ברעים.
יחד עם הניצולים, טסו פסיכולוגים, מטפלים ומתנדבים רבים שסייעו למצוקה הנפשית. בין המתנדבים, טס גם הזמר האהוב בניה ברבי. הזמר ניגן איתם והעביר סדנאות כתיבה. באופן אורגני נוצר חיבור בין הזמר לניצולים וביחד הם כתבו ומבצעים את "זה בסדר". שיר חדש שנותן המון תקווה. 
 
בין מילות השיר: "הכי רוצה להיות ביחד. אף פעם לא להיות לבד, הכי רוצה לשיר חזק להחזיק לך את היד. הכי רוצה לחיות בלי פחד, זה בסדר לצחוק סתם ככה. הכי רוצה לחבק קרוב, זה בסדר לאהוב. זה בסדר להתאפר להתלבש יפה, זה בסדר לאבד כיוון. החיים הולכים קדימה אז מי אני שלא אמשיך?"
ברבי מספר על תהליך היצירה: "כל אחד ואחת מהחברים שפך על הדף את הרצון שלו לחמלה פשוטה, שיקבלו אותם כמו שהם היום. זה בסדר להרגיש, לשתוק, לבכות, להתאפר. זה בסדר הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה