השוק

אבל כבד בתעשייה: מחלוצי האנרגיה המתחדשת בישראל הלך לעולמו

חברת האנרגיה המתחדשת הישראלית תיגי סולאר (tigi) הודיעה בצער רב על פטירתו של שמעון קליר ז"ל, יו"ר דירקטוריון החברה ומייסדה. בית הספר "בית צבי" על שם אחיו ספד: "נזכור לעד את אישיותו המיוחדת, רגישותו, צניעותו ותרומתו המשמעותית".
מערכת ice | 
שמעון קליר (צילום פייסבוק/ בית צבי)
חברת האנרגיה המתחדשת תיגי סולאר (tigi) הודיעה היום (ראשון) בצער כבד על פטירתו של שמעון קליר ז"ל, יו"ר דירקטוריון החברה, שייסד אותה בשנת 2007. בהודעה הרשמית שהוציאה החברה לבורסה היא מסרה כי "דירקטוריון החברה, הנהלתה, עובדיה ויועציה משתתפים באבלה הכבד של המשפחה".
במודעת האבל על מותו הכואב של איש העסקים נכתב: "שמעון קליר ז"ל. עובדי החברה וחברי מועצת המנהלים אבלים ומשתתפים בצעד המשפחה על לכתו של שמעון קלר ז"ל. יו"ר דירקטוריון החברה, יזם, תעשיין, מחלוצי האנרגיה המתחדשת בישראל".
 
חברת תיגי סולאר מנוהלת על ידי צביקה קליר, בנו של יו"ר הדירקטוריון שמעון קליר ז"ל. החברה פיתחה למעשה טכנולוגיה ייחודית, והיא מספקת מערכות לייצור ואגירה של חום לשימושים מסחריים ותעשייתיים בשיטה שהיא ידידותית לסביבה וחוסכת כסף.
אביו של שמעון קליר ז"ל, אברהם קליר, שזכה בפרס ישראל בשנת 1985, הקים בעבר את מפעל הטקסטיל "ארגמן", שם למעשה הכל התחיל. אותו מפעל חימם אלפי מ"ק מים בכל יום עבור תהליכים תעשייתיים, ושם המשפחה בעצם הבינה את הצורך והבעיות איתם מתמודדים צרכני חום גדולים.
בית הספר לאמניות בית צבי נפרד גם הוא משמעון קליר ז"ל, עם פוסט שהעלו לחשבון הפייסבוק ובו נכתב כי "משפחת בית צבי אבלה על פטירתו של שמעון קליר, חבר ההנהלה הציבורית של בית צבי ואחיו הצעיר של צבי שעל שמו נקרא בית הספר".
"נזכור לעד את אישיותו המיוחדת, רגישותו, צניעותו ותרומתו המשמעותית לאורך כל שנות קיומו של בית צבי. משתתפים באבלם הכבד של רעיתו חגית, הילדים, הנכדים וכל בני המשפחה. ההלוויה תתקיים מחר בשעה 15:00 בבית העלמין בסביון. יהי זכרו ברוך".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה