תקשורת ומדיה

העיתונאי מסמן את הקבוצה הזאת: "צריכים להיות מוקאים בבוז"

בטורו באתר "מעריב", מדגיש קלמן ליבסקינד כי החל מאותה שבת שחורה, השסע בחברה הישראלית רק הולך ומחמיר. קלמן ליבסקינד: "נראה שאנחנו הולכים והופכים למדינה אחת עם שני עמים"
מערכת ice |  2
קלמן ליבסקינד (צילום מסך כאן 11)
רבות דובר על השסע הרב אשר נפער בין קבוצות שונות באוכלוסייה הישראלית ועל הרצון בשינוי המצב החברתי במדינה בעקבות המלחמה הנוכחית. איש התקשורת והעיתונאי קלמן ליבסקינד, התייחס למצב החברתי המורכב השורר במדינה בטורו באתר החדשות "מעריב". 
לטענתו של קלמן, מתחילת המלחמה, השסע בחברה הישראלית רק הולך ומחמיר. "נראה שאנחנו הולכים והופכים למדינה אחת עם שני עמים", ציין בכאב איש התקשורת בטורו. לטענתו "שני העמים" החיים במדינת ישראל מתחלקים לשניים: "בצד אחד נמצאים אנשי 8 באוקטובר, בצד השני אנשי 6 באוקטובר".
לטעמו, בקבוצה הראשונה נמצאים כל אלו שלמדו לקח משמעותי ממלחמת "חרבות ברזל" ובקבוצה השנייה נמצאים אלו שלא למדו דבר. קלמן התייחס לאותה קבוצה וציין כי היא מתאפיינת במספר התנהגויות שליליות אשר אינן מטיבות עם המצב החברתי בישראל: "להמשיך לשנוא, להמשיך להתקוטט, להמשיך לריב, להמשיך לראות בכל מי שחושב אחרת – אויב מר שיש להביס".
איש התקשורת ומגיש תוכנית הרדיו בכאן רשת ב', מציין כי בחברה הישראלית קיימים "שני העמים" שאותם הגדיר קודם לכן. לטענתו יש לא מעט פוליטיקאים ממפלגות הימין והשמאל אשר ראויות לבוז מוחלט: "קבוצת אנשי השסע והפילוג – שלהם נציגים בקואליציה ובאופוזיציה, בין תומכי הממשלה ובין מתנגדיה – היו צריכים להיות מוקאים בבוז". לצד זאת, הוא מדגיש כי חברה חפצת חיים היא כזו שמהדהדת את התחינה של הלוחמים השבים מן הקרב ושל משפחות השכולות אשר קוראות לאחדות ולעצירת ההידרדרות. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דברי קלמן ליבסקינד
    מחמוד א זהאר 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמה אולי תתעורר ?האומנם רק שני עמים?טעות, אנחנו ממותגים בן חרדים וחילונים ! בן חרדל"ניקים ובין שונאי ישראל שלא מפסיקים לנסות ולהחריב את הבית מבפנים!!אז ...
    סגור
  • 1.
    מעניין....
    יוסף 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שני עמים אלא 12 שבטים ....היה מעניין לדעת לאיזה מחנה הכותב משייך את עצמו .
    סגור