אייס

מטלוויזיה עד אופנה: הכירו את צוות השופטים בתחרות Extreme Concept

תחרות הפרסום של אייס ופג'ו 107 נכנסת לשלב השני. צוות השופטים יעניק את ציוניו לעבודות שהוגשו על ידי 18 משרדים. בשבוע הבא נכריז על המשרד הזוכה
תחרות Extreme Concept של אייס ובחסות מותג הרכב פג\'ו 107 נכנסת לשלב השני. רשימת מהלכי הפרסום המתחרים נסגרה וכוללת מעל ל-30 עבודות שהוגשו על ידי 18 משרדים.
בשבוע הקרוב יעניק פאנל השופטים ציונים לעבודות שהוגשו ובתחילת השבוע הבא נכריז על המשרד הזוכה בתחרות - זה שעל פי השופטים קמפיין הפרסום שלו היה השונה, המאתגר, היצירתי והאמיץ מכולם.
פאנל השופטים שיבחר מתוך העבודות שהוגשו את היצירתית ביותר הוא מהמגוונים שניתן להרכיב. תחומי ההתמחות נעים מטלוויזיה, עיצוב, צילום, מיתוג, פרסום, שיווק ועוד.
יובל לב. יועץ לאסטרטגיה שיווקית, מיצוב ובניית סיפור המותג. בעבר שימש כמנכ\"ל מקאן קונטנט, חברת התוכן האסטרטגי של מקאן אריקסון, ולפני כן היה סמנכ\"ל הפיתוח העסקי של קבוצת באומן-בר-ריבנאי. בעל טור וסופר סתם.
קלאודיה פיין. מנהלת השיווק של דוד לובינסקי, יבואנית פיז\'ו וסיטרואן. בעבר הייתה מנהלת השיווק והפרסום של קמ\"י, ושל יפנאוטו, בתפקידה האחרון היתה בצ\'מפיון מוטורס ושימשה כמנהלת חטיבת סיאט.
ערן גפן. פרסומאי ויזם אינטרנט. נחשב לאחד ממייסדי ענף האינטראקטיב בישראל ומנכ\"ל האינטראקטיב של שלמור אבנון עמיחי בעברו. פיתח את הסטארט-אפ פאנגייג\'ר שעוזר למותגים להפיק ערך מעמודי הפייסבוק שלהם.
עטרה בילר. פלנר אסטרטגי של מיתוג. הייתה מנהלת אסטרטגיה במשרדי פרסום שונים ואלחר מכן בחברת הלוויין yes. הגיעה לתחום התכנון האסטרטגי לאחר שעסקה כפסיכולוגית ארגונית. מאז 2008 מתמקדת בילר בעיקר באסטרטגיה של מיתוג באורח עצמאי.
ליאור צורף. מרצה ומומחה שיווק דיגיטלי. הוא נחשב לאחד המרצים הבולטים והוותיקים בהיי-טק הישראלי ובין הישראלים היחידים שהוזמן להרצות בכנס TED העולמי. עבד במיקרוסופט 14 שנים, ובתפקידו האחרון היה סמנכ\"ל שיווק במיקרוסופט ישראל. הוא כותב את הבלוג The Future of Marketing ושותף בתוכנית וידאו חדשנית באינטרנט בשם \'שידורי הניסיון\' באתר shidurey.com. עוסק בייעוץ בתחום השיווק הדיגיטלי.
ד\"ר מיכל שפירא. מנהלת התכנית לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו. משמשת כחוקרת בתחומי השיווק הפרסום וההיבטים התיאורטיים של חקר המוח. חברה במועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, חברה בוועדת ההיגוי של תחרות ה\'אפי\' של שוק הפרסום והשיווק. משמשת כיו\"ר אקדמי של כנס הקמעונאות, ומעורבת בפרוייקטים שונים בתעשיית השיווק והפרסום.
פרופ\' דודו מזח. ראש המחלקה לאמנויות המסך בבצלאל. 3 שנים לאחר סיום לימודיו כבר הציג תערוכת יחיד במוזיאון ישראל. עסק בעיצוב לבמה, ועיצב והקים תפאורות ל\'סיבה למסיבה\' בערוץ 1. בהמשך עיצב פרויקטים רבים לערוצי הטלוויזיה והיה מנהל אמנותי ומעצב תפאורה בתיאטרון ובמופעים שונים.
זיו קורן. צלם עיתונות ומבכירי הענף בישראל, למרות שלא למד צילום באופן פורמלי. לאחר שחרורו מצה\"ל עבד כצלם בלשכת העיתונות הממשלתית וצילם עבור \'ידיעות אחרונות\'. קורן מתעד נושאים חברתיים והומניים בארץ ובעולם בין היתר אסונות טבע והסכסוך הישראלי-פלסטינאי. בנוסף הוא מצלם את צה\"ל מזה כ-20 שנה.
דן תורן. מוזיקאי ושחקן. מופיע משנת 1987. הוא ייסד והשתתף בלהקות \'שונרא\', \'בלאגן\' ו\'הזבובים\'. לאחרונה הוציא את אלבום הסולו העשירי. ב-2002 שחרר אלבום שלם \'כפתור לא גמור\' להורדה חינם באתר שלו והיה מהחלוצים בנושא זה. מזה 9 שנים שנים מלמד ב\'רימון\' וב\'בצלאל\'. לאחרונה חזר לשחק בטלוויזיה, בקולנוע ובתיאטרון.
עמית קוטלר. עורך תרבות ב-ynet. כותב בענייני טלוויזיה ומוזיקת פופ, ועורך מדור הפופ השבועי של ynet \'פופאיי\'. עורך ומגיש תכניות במחלקת התרבות והבידור של ערוץ 1, מגיש \'קיץ חי\', \'תרבות היום\', \'טרמינל תרבות\' ועוד. כמו כן משמש כפרשן לענייני תרבות בתכניות הערוץ השונות.
רונית הבר. עורכת מגזין הלייף סטייל האינטרנטי \'סלונה\'. הבר החלה את דרכה בעיתון \'חדשות\' ובהמשך עבדה שנים ברשת שוקן. בעשור האחרון הייתה עורכת \'מנטה\' של ידיעות אחרונות, ולאחר מכן ערכה את המגזין \'טיים אאוט תל אביב\'.
עומרי רונן. מגיש רדיו, ומנהל התכניות ברדיו תל אביב 102 FM. החל את דרכו בגל\"צ, שידר את \'הבחירות\' בגלגלצ ומצעדים לועזיים ועבריים שנתיים. הופיע בפינות בערוץ 10 ובתכנית הנוער \'אקזיט\'. לפני שנה עבר ל\'רדיו תל אביב\' שם מגיש תכנית יומית. המייסד והמנהל בפועל של פורטל \'קולנוען\'.
שרון קנטור. אשת טלווזיה, זמרת, תסריטאית ופעילה סביבתית וחברתית. קנטור עוסקת במגוון תחומים, בין היתר בטלוויזיה (בולדוזר, רד-בנד, ארץ נהדרת), בימוי קליפים (אביב גפן, רמי פורטיס, גלעד כהנא), כתיבה עיתונאית (וואלה, העיר, חדשות), משחק (גור ואח, צה\"ל 1), צילום ועיצוב, ומוזיקה.
גל אפל. סטייליסט ואיש אופנה. אפל מצא את מקומו בתודעת הציבור הרחב כאשר שפט בגרסה הישראלית לריאליטי \'פרויקט מסלול\' והופיע גם בתוכנית \'TLV - עושים את תל אביב\'. הוא נודע גם כאחד מהאושיות המובילות בין מלבישי הסלבריטאים בישראל. בשנה האחרונה השיק אפל בוטיק חדש המכונה Dust, וממוקם בצמידות אל בר הלילה דיזנגוף קלאב.
ירון ניסקי. תסריטאי ויוצר טלוויזיה. מיוצרי סדרת האנימציה \'מ.ק. 22\', ותוכניות האירוח \'כל לילה עם אסף הראל\', ו\'קאמבק\'. ממקימי ערוץ קומדי סנטרל ישראל. היה מכותבי הסדרות הקומיות \'רד בנד\', \'קצרים\', \'בשורות טובות\', ערך את תוכנית המערכונים \'לא לפני הילדים בערוץ 10\'. וב-2010 היה מיוצרי סדרת אנימציה Security 7 שנמכרה לרשת פוקס האמריקאית.
תומר הימן. במאי ומפיק סרטים מוערך. סרטו הראשון היה \'תומר והשרוטים\' שזכה להצלחה. בסך הכל עשה יותר מ-10 סרטים שמתעסקים רובם בשולי החברה הישראלית. עובד עם אחיו ברק במסגרת חברת \'האחים הימן\'.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה עם יצירתיים במטבח?
    י.ש. 01/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה שף תותח היה יכול להוסיף קצת פלפל לתחרות, ורוב הסיכויים שהיה נוסף באותה הזדמנות עוד הומו לרשימה
    סגור
  • 3.
    מה עם אמנים פלסטיים?
    שירלי המאירי 01/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יצירתיים?
    סגור
  • ניסינו דווקא להביא את
    מחמוד א-דורא 01/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוחמד אבו זרקא, אמן פלסטיני ומעצב סביבתי שמשתמש בטכניקה ייחודית של מיצגים בעזרת השלכת אבנים, אך הוא היה עסוק במופע החדש שלו, אבנין בבילעין, ולא התפנה (מרצון)
    סגור
  • 2.
    אין מספיק נשים ברשימה. חבל (ל"ת)
    דנה מעצבת 01/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם אין מספיק הומואים ברשימה. חבל יותר (ל"ת)
    מעוצב 01/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה אנשים מוכשרים!!!
    מפרגנת 01/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על הפאנל המרשים עד אימה הזה
    סגור