תקשורת ומדיה

אחרי שפרש מ'הארץ': אבי יששכרוף מונה לכתב והפרשן לענייני ערבים של וואלה

אתר וואלה ממשיך במגמת החיזוק של מחלקת החדשות, עם הבאתו של יששכרוף, שפרש מרצון מ'הארץ', במסגרת גל הקיצוצים בעיתון מרחוב שוקן
גם ל'טיימס אוף ישראל'. אבי יששכרוף (צילום יח"צ)
הכתב והפרשן לענייני ערבים של \'הארץ\', אבי יששכרוף, עובר לוואלה, וישמש בתפקיד זהה באתר. בשבועות האחרונים קיים יששכרוף מגעים עם וואלה, במקביל למגעים לפרישה מרצון שקיים עם \'הארץ\'.
יששכרוף (39) שימש ב-6.5 השנים האחרונות ככתב ופרשן לענייני ערבים \'הארץ\'. כמו כן כיהן כמרצה באוניברסיטת תל אביב על ההיסטוריה הפלסטינית המודרנית. בעברו היה כתב קול ישראל לענייני ערבים וביים וערך סרטים קצרים לתכניות תעודה טלוויזיוניות שעסקו במזרח התיכון.
הוא גם כתב יחד עם עמוס הראל מ\'הארץ\' את הספר \'המלחמה השביעית - איך נצחנו ולמה הפסדנו במלחמה עם הפלסטינים\' בשנת 2004, ובשנת 2008 פרסמו השניים את הספר \'קורי העכביש - סיפורה של מלחמת לבנון השנייה\'. 2 הספרים זכו בפרס מטעם המכון למחקרי ביטחון לאומי באוניברסיטת תל אביב, כמחקרים הבולטים בתחום הביטחון.
על עיתון \'הארץ\' עובר משבר כלכלי לא פשוט, במסגרתו אמורים לעזוב אותו כ-100 עובדים, חלקם פוטרו וחלקם - כ-60%, בפרישה מרצון עם תנאים משופרים. יששכרוף, שנחשב לבעל שכר גבוה בעיתון, זומן לאחרונה לשיחה אצל עורך העיתון אלוף בן, ובהמשך סוכם על פרישתו מהעיתון.
העורכת הראשית של וואלה, טלי בן עובדיה, מסרה כי \"צירופו של יששכרוף, שם מוביל בתחום סיקור הערבים, מהווה צעד נוסף בתהליך החיזוק של וואלה חדשות\".
אבי יששכרוף אמר: \"אני גאה להצטרף למערכת וואלה ולקחת חלק במהלכים המרתקים והחדשניים שהאתר עובר בתחום החדשות\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מכה קשה לניר יהב
    ערן 12/2012/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל. בחור טוב. חבל ששמים לו מישהו מעל הראש, שעולה יותר מכפול ממנו
    סגור
  • 1.
    ומה יהיה על ניר יהב?
    יהבון 12/2012/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחזיק את התיק ליששכרוף. לא חבל. יש בוואלה יותר מדי כסף יותר. תמשיכו לבזבז עד שיגיעו ההפסדים
    סגור