תקשורת ומדיה

לוהט במגזר: מינויי 'הפלס' מקבלים עשרות "צינתוקים" ביומיים האחרונים

הבוקר הגיש העיתון החרדי תלונה במשטרה על כך שגורם אנונימי גורם להצפת המרכזיה הטלפונית של 'הפלס'. האזינו להקלטה במשרדי העיתון
משרדי עיתון הפלס בירושלים (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ))
מלחמת הטלפונים במגזר החרדי לא שוככת. לאייס נודע כי ביומיים האחרונים פעילים ומינויים של העיתון החרדי הפלס, מקבלים מספר רב של \"צינתוקים\" (צילצול-ניתוק), עד אשר הנהלת העיתון הגישה היום (יום ד\') תלונה במשטרת מרחב מוריה במה שהוגדר כ\"הטרדה באמצעות מתקן בזק\".
השיחות לאנשי \'הפלס\' מגיעות ממספר טלפון המזוהה כמספר של העיתון, ואז מקבלי השיחה מתקשרים וגורמים להצפת שיחות במערכת. נראה כי הדבר מתבצע באמצעות תוכנה מיוחדת המטעה את אותם אנשים לקיבלו את השיחות, כי מדובר בשיחת טלפון ממערכת עיתון \'הפלס\'.
במערכת העיתון מופיעה כעת הודעה מוקלטת האומרת כי \"אם התקשרתם אלינו בעקבות רצף שיחות שהגיעו אליכם כביכול ממספר זה, נתבקש להודיעכם כי מדובר בהטעיה. הדבר נעשה על ידי מפעילים אנונמיים שמפעילים תוכנה המאפשרת לזייף ולהסוות את מקור השיחה ולהציג מספר מדומה בשיחה המזוהה\".
ההקלטה במשרדי \'הפלס\'
מלחמות הטלפון הן דבר ידוע במגזר החרדי, ובעיקר בהקשר לעיתון \'הפלס\', נגדו נטען כי אנשיו הפעילו מכבש לחצים טלפוני על בכירים בחברות מסחריות וציבוריות, בטענה כי אינם מפרסמות בעיתון הפלס, אלא מעדיפות את יתד נאמן. בעבר אף הוגשו תלונות במשטרה נגד ההטרדות הטלפוניות.
את תגובתו של מנכ\"ל הפלס, יעקב לבין, לא ניתן היה להשיג. ממשטרת ירושלים טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי, כמה שאתם תמימים
    חצק'ל אריאל 12/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו עשה עקוב אחרי למטרידים של הפלס שכל שיחת הטרדה שלהם חוזרת אליהם עם צלצול ממספר של העיתון הקיצוני הזה
    סגור