תקשורת ומדיה

מהשוקו אל האינטרנט: סרטון של מיכאל הנגבי זכה בתחרות סרטוני רשת

הנגבי ושותפיו זכו ב-40 אלף שקלים ויוטסו להשתלמות בבית יוטיוב בלונדון. סך כל הפרסים שחולק בתחרות עומד על 120 אלף שקלים.

ליאור נאור | 
מיכאל הנגבי ב'עסק משפחתי' (צילום מסך) (צילום צילום מסך)

עסק משפחתי, פיילוט אינטרנטי לסדרה עלילתית, זכה שלשום (יום ג') בגמר המסלול המקצועי בתחרות 'יוצרים ברשת 2.0', שנערכה ביוזמת איגוד המפיקים בישראל בשיתוף יוטיוב ומשרד הכלכלה.

יוצרי הסרט מיכאל הנגבי, גל דרן, ניר נחום, דניאל אדר, אורן קסטנבאום ורודי סעדה, זכו פרס כספי של 40 אלף שקלים ויוטסו ללונדון, שם יעברו השתלמות ב-יוטיוב Space.


הפיילוט אותו יצרו מציג סדרה קומית, בה שני אחים יורשים מאביהם חנות כלי עבודה, מה שעד מהרה יוצר בין האחים מאבקים על ניהול החנות.
 

אל המקום השני הגיע טריילר לסדרת רשת בשם אלישע ודג הזהב אותו יצרו שמעון מימרן, עמרי שנהר, ארז ברנהולץ ואלעד גולדמן. הטריילר שהפיקו מציג סדרת רשת עלילתית, העוקבת אחר סיפורו של שחקן תיאטרון כושל, המקבל דג זהב שהופך לכוכב הכי גדול בארץ. יוצריו זכו בפרס של 20 אלף שקלים.


אל המקום השלישי הגיע פיילוט נוסף לסדרת אינטרנט בשם 'שיחות יוצאות'. יוצריו, יוגב יפת וניר ברגר, זכו בפרס של 15 אלף שקלים.
בנוסף החליטו השופטים להעניק פרס כספי מיוחד, בסך 25 אלף שקלים, לסרטון בשם 'בור בלי תחתית'. מדובר בטריילר לסרט אנמציה על מובטל עני, שחייו משתנים לאחר שמצא בור ענק שנפער בפתח ביתו. את הטריילר יצר דורון שלו דהן.
.
במסלול הסטודנטים זכה סרטון בשם הרומן שלי עם דאע"ש, פיילוט לסדרת רשת סאטירית-פרודית, העוקבת אחר רומן, בחור שעוזב את הארץ כדי להתגייס לארגון לדאע"ש. יוצריו, דימה קונופליוב ומיכאל שטרן, זכו בפס כספי של 20 אלף שקלים, וכן יוטסו גם הם להשתלמות בלונדון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה