תקשורת ומדיה

שי ברמלי ואורי דרור זכו בתחרות הפורמטים שנערכה בת"א

השניים, שכבר נמצאים עמוק בתעשייה עם 5 פורמטים בשידור או בהפקה ברחבי העולם, זכו בתחרות שהתקיימה במסגרת כנס הפורמטים של מכון הייצוא. והנה רשימת כל המתמודדים
אלכסנדר כץ |  1
אורי דרור ושי ברמלי מקבלים את הפרס הראשון בתחרות הפורמטים (צילום פרי אפלבוים)
הפורמט Play date של שי ברמלי ואורי דרור זכה אתמול (יום ג') בתחרות הפורמטים שהתקיים במסגרת כנס הפורמטים של מכון הייצוא. בתחרות היו 9 מתמודדים, שהציגו מצגות ל-4 בכירים בתעשיית הטלוויזיה הבינ"ל - ראש מחלקת פיתוח פורמטים ורכישות של TF1 הצרפתי, לודביק אטל; מנהל מחלקת פורמטים, ריאליטי ודוקומנטרי בערוץ Canale5 האיטלקי, פאבריציו באטוצ'יו; ראש מחלקת איתור פורמטים וטרנדים ערוץ ProSibenSat.1 הגרמני, ברנרד סונליטנר; וחבר דירקטוריון סוכנות התוכן KLOK, גארי קרטר.
הפורמט מפגיש 5 ילדים - בכל יום בבית של ילד אחר, לפליי-דייט כאשר 4 ילדים מתארחים אצל הילד החמישי, וההורים צופים גם בילדיהם וגם כיצד ההורה המארח מתנהל. בסוף כל אירוח הילדים מדרגים את השהות שלהם אצל המארח – כאשר בסוף השבוע משפחה אחת זוכה בטיול לוולט דיסני. לדברי השניים, הפורמט הזה עוקב אחרי האינטראקציה בין הילדים וכיצד הוריהם מתנהלים. "תאר לך שיש משפחה עשירה שמביאה לאירוע כזה את יובל המבולבל, אבל בסוף השבוע זוכה בכלל המשפחה שבנתה בית עץ קטן", אומר ברמלי.
פורמט זה מיועד לשידור בסקנד-פריים או בפרה-פריים, וכבר ישנה התעניינות מצד גורמים בגרמניה ואיטליה, כאשר על ההפצה אחראית ארמוזה פורמטס. הפרס בתחרות זו הוא כניסה לכנס מיפ בקאן, ואולם ברמלי ודרור גם כך לוקחים חלק באופן קבוע בכנסי מיפ האחרונים כמי שכבר עוסקים בשנים האחרונים בפיתוח תכניות. בין היתר הם חתומים על כלוב הזהב, ששודרה בישראל וגם ברחבי העולם, ובסך הכל לשניים 5 פורמטים שמשודרים בעולם או על סף עלייה לאוויר. "זה מרגש לזכות במקום הראשון בתחרות יוקרתית, זה נותן לנו המון כוח להמשיך וליצור", אומר דרור.
לצד הזוכים, התמודדו עוד 8 פורמטים: אריק ברנשטיין עם The Rivalry; דוד בן ארי עם Ace of Trivia; ענת ניר עם Hell of a Trip; למור קרטר עם Who works hard and Who hardly works; יניב סויסה ולירז מיה שגריר עם Game Show; מיכל פרייס עם Ready, Steady, Job; נועם ניזרד עם Family vs. Stereotype; ונועם שרון וטל רוזנטל עםHard-Party .
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוב הוא?!~
    פורמטיז 09/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הזכייה המי יודע כמה של השי הזה בתחרות פורמטים....יפה מפרגן
    סגור