תקשורת ומדיה

סף ייאוש? טרגט ניסתה לרכוש תוכנת שיבוץ פרסומות משפמ

מערכת שיבוץ הפרסומות שטרגט עובדת איתה סובלת מליקוים בתחום הרדיו וניסיונות להתאים אותה למערך השידור אינם עולים יפה. על פי מקורות אייס, פרחי נקב ב"סכום אסטרונומי" ובטרגט נסוגו לאחור מהרעיון
משה בנימין |  1
אלדד קובלנץ. תאגיד השידור כאן (צילום דוברות כאן)
האם חברת טרגט ספיריט מפסיקה להאמין ביכולתה לפתור את התקלה הטכנית שמונעת ממנה לשבץ פרסומות בשידורי התאגיד? לאייס נודע כי החברה פנתה לאברהם פרחי, בעליה של חברת שפ"מ בניסיון לרכוש ממנו את תוכנת שיבוץ הפרסומות עימה עבד ברשות השידור.
על פי מקורות בשוק הפרסום, מערכת שיבוץ הפרסומות שטרגט עובדת איתה סובלת מליקוים בתחום הרדיו וניסיונות להתאים אותה למערך השידור אינם עולים יפה. לאייס נודע כי החברה פנתה לפרחי, בעליו של שפ"מ ומי שעתר לבית המשפט בגין זכיית טרגט, וניסתה לברר איתו האם ימכור לה את מערכת שיבוץ הפרסומות שאיתה עבד ברשות השידור. על פי מקורות אייס, פרחי נקב ב"סכום אסטרונומי" ובטרגט נסוגו לאחור מהרעיון. 
כזכור, מאתמול, יום תחילת שידורי התאגיד ברדיו ובטלוויזיה, מערך השידור ב-8 תחנות הרדיו של התאגיד: כאן גימל, כאן ב', כאן 88FM, כאן תרבות (רשת א' לשעבר), מקאן (התחנה המשדרת בערבית), רשת מורשת, קול המוסיקה ורקע, פועל ללא פרסומות עקב תקלה טכנית שחברת טרגט טרם הצליחה לפתור. בשוק הפרסום כבר מעבירים ביקורת על החברה והתנהלותה ולפי מקורות נוספים גם עובדי החברה מביעים אי שביעות רצון מהסיטואציה.
אברהם פרחי אמר לאייס: "אין תגובה". אורי נצר, מנכ"ל טרגט ספיריט סירב להגיב לידיעה. מתאגיד השידור כאן נמסר: "אין תגובה"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מערכת הזנת פרסומות
    דני ידעני 05/2017/16
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מדובר במערכות שנבנו בעמל רב לאורך שני עשורים. כל שורת קוד נכתבה בעמל רב ולאחר ישיבות מרובות. היתרון ברכישה שאנשי שפ״מ מתורגלים בה וניתן להפעילה מהיום למחר! אחרת, אם הכל היה כה פשוט, למה לא העתיקו או יצרו משהו בדמותה? הרי ההפסד בכל יום הוא עצום. מכאן - הדרישה כגודל ההשקעה. בנוסף, מה עשו חצי שנה בהכנות ? שווה בדיקה של מנחם הורביץ.
    סגור