תקשורת ומדיה

הגיע הרגע: בואו תמליצו לנו על מועמדים לפרויקט 40under40

הפרויקט של אייס בחסות ארטימדיה, שם זרקור על 40 כוכבים עד גיל 40 בעולמות הפרסום, המדיה, הייעוץ התקשורתי והדיגיטל. אז מי לדעתכם הכי מתאים? כנסו כנסו
כתבי אייס | 
פרויקט 40under40 (צילום אייס)
אייס גאה להשיק זו השנה השלישית ברציפות את פרויקט 40 under 40, בחסות רשת הפרסום הפרוגרמטי בווידאו באינטרנט ארטימדיה, וגם השנה אתם יכולים להשפיע על זהות המשתתפים בו. פרויקט 40 under 40 שיפורסם לקראת סוף השנה האזרחית – בחודש דצמבר, ירכז 40 כוכבים שלדעתנו חשוב לשים עליהם זרקור בעולמות המדיה, הפרסום, הדיגיטל והיח"צ. הנה הפרויקט בשנה שעברה.
ב-40 under 40 יופיעו כל אנשי המקצוע המרשימים, בני פחות מ-40, חלקם עם ניסיון לפני המצלמה, ובעיקר – מאחוריה, שחלקם העסיקו אותנו במהלך השנה ודאגו לנו לעבודה, יותר מדי עבודה.
בקישור המצורף, מוזמנים גולשי אייס להמליץ על אנשים המתאימים לדעתכם להשתתף בפרויקט שיכלול אישים מ-4 הקטגוריות שאייס מסקר: פרסום ושיווק, מדיה וטלוויזיה, יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, ודיגיטל וטכנולוגיה.
* רוצים להמליץ? לחצו כאן
המטרה היא כמובן להגיע למועמדים מכל התחומים הללו, שאולי לא זכו לחשיפה גדולה אבל חוו שנה נהדרת בתחום. מטרה שנייה היא כמובן לרכז במקום אחד את אותם שמות, ולחסוך מאיתנו טלפונים ב-2:00 לפנות בוקר, עם המלצות על הבן-דוד של השכנה. וזה לא שאנחנו לא אוהבים לקבל מכם טלפונים. 
לאחר שנרכז את כלל ההמלצות ונוסיף עוד מומלצים משלנו, נבחר את 40 כוכבי השנה שיזכו לכבוד מלכים, תהילת עולם, וכתבת וידאו כאן אצלנו באייס – הבית של הברנז'ה.
קרדיטים:
עורך ראשי: אלכסנדר כץ
ייעוץ מקצועי: אלכסנדר כץ ומשה בנימין
גרפיקה: אפרת אור
חסות: ארטימדיה
* שכחתם להמליץ? לחצו כאן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה