תקשורת ומדיה

יעל נשיא תהיה מנהלת הדסק הדיגיטלי של ישראל היום

פרסום ראשון: אחרי 6 שנים בדיגיטל של ישראל היום, מונתה נשיא למנהלת הדיגיטל במקומו של יואב פרידמן, שעוזב לשמש מנהל תחום תקשורת במכון הרטמן
אלכסנדר כץ | 
ישראל היום (צילום לוגו)
שינויים בדסק הדיגיטלי של ישראל היום. לאייס נודע כי סגנית מנהל הדסק יעל נשיא מונתה למנהלת הדסק ותחליף את יואב פרידמן, שעוזב למכון הרטמן בירושלים, שם יהיה מנהל תחום תקשורת.
נשיא (33) התחילה את דרכה בישראל היום בשנת 2013 כעורכת חדשות בדסק הדיגיטלי ובהמשך כראש דסק. עם המיזוג של אתר ישראל היום ו-NRG ב-2017, מונתה לסגנית מנהל הדסק הדיגיטלי בה היא עד כיום.
פרידמן (42) החל דרכו המקצועית בשנת 2002 בידיעות תקשורת ושימש בהמשך כראש דסק ב-ynet והיה ממקימי ערוץ היהדות באתר. ב-2012 עבר לשמש כעורך תרבות במעריב ושנה לאחר מכן מונה לסגן עורך NRG ובהמשך לעורך האתר. ב-2017, עם המיזוג עם ישראל היום מונה למנהל הדסק הדיגיטלי.
עורך 'ישראל היום' בועז ביסמוט מסר: "אנחנו במשפחת 'ישראל היום' מאמינים בפיתוח הון אנושי מוכשר ומקצועי במגוון תחומים. התחום הדיגטלי שלנו בתנופה בשנים האחרונות ואין לי ספק שיעל נשיא היא האישה הנכונה בזמן הנכון. קידומה הינו טבעי כמי שהתחילה את דרכה בדסק החדשות, מביאה מודל לחיקוי לבאים אחריה והיא תוביל בגאון את המערכת הדיגיטלי של ישראל היום' לטובים ביותר. אני מודה ליואב פרידמן, על תקופה יוצאת מן הכלל שעלה את האתר וביישומון של "ישראל היום" הן בתכנים חדשים והן בהישגים גדולים וטובים. מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".
נשיא מסרה: "אני מודה לעורך הראשי בועז ביסמוט, סגן העורך אריאל שמידברג וליואב פרידמן על האמון. נמשיך בעבודה הקשה והאיכותית לעבר שיאים והישגים נוספים". 
פרידמן אמר: "אני מודה ל'ישראל היום', ובמיוחד לעורך הראשי בועז ביסמוט ולסגנו אריאל שמידברג, על האמון שהם נתנו בי כשמינו אותי למנהל הדסק הדיגיטלי. נהניתי לעבוד עם חבורה נהדרת של אנשים מלאי מוטיבציה וכישרון, ואני בטוח שהשינויים הגדולים שעשינו באתר הם רק ההתחלה של משהו גדול הרבה יותר. לעת עתה, אני לוקח פסק זמן מהעיתונות ומאחל המון הצלחה למחליפתי יעל נשיא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה