תקשורת ומדיה

עומר אדם רוכש קניון - והוא לא הסלב הראשון שפונה לעסקים

הזמר המצליח מקיים במשא ומתן מתקדם לרכישת קניון מלכת שבא באילת ב-170 מיליון שקל. להלן רשימת הכוכבים שלא הסתפקו בהנחות סלב 
עינת שחק |  4
עומר אדם (צילום משה נחמוביץ)
עומר אדם מרחיב את אחזקות הנדל"ן שברשותו. לפי דיווח מהבוקר ב-TheMarker, הזמר (26) שלפי הערכות מכניס מדי שנה עשרות מיליוני שקלים – מהופעות, קמפיינים פרסומיים ועוד – נמצא במו"מ מתקדם לרכישת קניון מלכת שבא באילת ב-170 מיליון שקל.
אדם נכנס לעסקה כחלק מקבוצת משקיעים שכוללת את אבי יוחנן – חבר קרוב של אביו של הזמר והבעלים של רשת המרכולים "זול ובגדול"; ואת איש הנדל"ן יעקב בר. הקניון נמצא בבעלותה של חברת הקניונים מליסרון, שבשליטת ליאורה עופר. הקניון נחשב נכס קטן של מליסרון, הנסחרת בבורסה לפי שווי של 10 מיליארד שקל.
אדם ויוחנן ייסדו ב–2019 שותפות שפועלת לביצוע השקעות נדל"ן, כשאדם משמש משקיע פיננסי בשותפות, בעוד יוחנן מוביל את העסקות בפועל. בשנה שעברה רכשו אדם ויוחנן את כפר הנופש רימונים נווה אטי"ב מקבוצת הכשרת הישוב בתמורה ל–12 מיליון שקל. השניים מתכוונים להשקיע בשיפוץ המתחם 15 מיליון שקל נוספים, ולהפוך את כפר הנופש למלון פרימיום.
לאחר העסקה בנווה אטי"ב ביקשו אדם ויוחנן לרכוש את אולם האירועים היוקרתי פברז'ה בנס ציונה, אולם העסקה לא הושלמה בשל מחלוקת כספית. אדם גם רכש ב–2019 זכויות לדירה בשטח של 200 מ"ר ב–15 מיליון שקל במתחם המגדלים החדש בכיכר המדינה בתל אביב.
מלבד עומר אדם, לא מעט ידוענים פתחו עסקים צדדיים ברבות השנים, שבשונה מבר רפאלי שנכנסה לעסקי האופנה, או גל גדות שהקימה חברת הפקה - פתחו עסקי צד שאינם נגזרים ממשלח ידם. אמנם לא מדובר על קניון שלם אבל בהחלט ניתן לכלול ברשימה כמה עסקים מפתיעים:
שמעון ריקלין – איש התקשורת מערוץ 20 פתח סניף של רשת "זול סטוק" במגרש באזור התעשייה שער בנימין, שליד מעלה מכמש – בו הוא מתגורר. רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) הקצתה לריקלין את המגרש להקמת מפעל, אולם ריקלין מעולם לא הקים מפעל בשטח ועל כן "זכה" למכתב התראה לפני הגשת תביעה.
שלום מיכאלשווילי - השחקן והקומיקאי וקודקוד בשלישיית מה קשור  הוא גם הבעלים של TOYZ, חנות צעצועים מקוונת.
אייל ברקוביץ' – שחקן העבר בכדורגל ומגיש התכנית אופירה וברקוביץ' השקיע בחברת הקורקינטים השיתופיים LEO, אשר פעילותם הוקפאה בתל אביב בשל אי עמידה בתקנים.
מרקו בלבול – מאמן מכבי חיפה הוא גם בעלי רשת ROYAL  קפה המספקת מכונות קפה למשרדים.
יהודה לוי – מלבד היותו איש חשוב מאוד, השחקן הוא גם הבעלים של חדר הכושר קולנוע פאר שבתל אביב.
אנדי רם – טניסאי העבר מהמוצלחים שידעה ישראל, המציא עצמו מחדש כסטרטאפיסט ואיש עסקים. ברשותו הסטארט-אפ Pulse Play בתחום המחשוב הלביש. מדובר בצמיד חכם אשר מיועד לנטר משחקי טניס בין שחקנים חובבים ולשמש מעין רשת חברתית לטניסאים.
מור סילבר – כוכבת הריאליטי לשעבר והאינסטגרמרית היא גם הבעלים של בית הקפה "קפה גן סיפור" בקריית אונו.
אייל קיציס – מגיש ארץ נהדרת ידע לאורך השנים לא מעט עסקים צדדים, בהם חנות הנעליים בעזריאלי Inside/Out והבר Beeper עליו השלום אותו פתח יחד עם השף עומר מילר אי שם ב-2011.
משה פרץ – הזמר המצליח פתח גלידריה בקניון מלחה ומכר את חלקו בעסק חצי שנה לאחר מכן.
ערן זהבי – קפטן נבחרת ישראל לשעבר ואולי הכדורגלן הישראלי המצליח ביותר הוא גם שותף במיזם נדל"ן ברחובות המשמש למסחר ולמגורים. כמו כן הוא שותף בסקיל סט – אפליקציה המסייעת למשמשים לפתח יכולות ספורטיביות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צריך להעלים לאן שהוא את כל השחור
    מס' הכנסה 01/2020/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    להלבין קוראים לזה
    סגור
  • 1.
    חכם הבחור עשה על הערסים קופת אושר
    חנכישייב הסוהרת 01/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עכשיו ערסים לומדים שכסף שמים על חינוך ילדים ולא על שירים בהופעה חחיי
    סגור
  • חשוב
    אשכנזי 01/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איכס איזה אנשים צרי עיין אתם קשה לכם ליראות אנשים מצליחים אני בטוח שכל החיים שלכם עצובים
    סגור
  • עומר אדם חכם
    קולע בול 01/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשה את הקופה על הערסים וזה בזמן שהוא מצהיר בכתבה בידיעות אחרונות בעבר שהוא בכלל לא אוהב שירים מזרחים ובכלל אוהב שירי רוק ופחות אוהב לשיר מזרחית הבחור גאוןןןןן ??
    סגור