תקשורת ומדיה

מירי מסיקה מצטרפת לאקס פקטור ישראל ותבחר את הנציג לאירוויזיון

הזמרת מירי מסיקה שפטה בעבר בכוכב הבא לאירוויזיון, שם נמצאת הזמרת קרן פלס כשופטת, חברתה הטובה, שהפעם תתחרה איתה ראש בראש על הרייטינג
מערכת ice | 
מירי מסיקה (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
לאחר ההודעה מהבוקר (שלישי) כי רן דנקר מצטרף לצוות השיפוט של התכנית "אקס פקטור ישראל" של רשת 13, בהפקה מודיעים על הצטרפות של שופטת נוספת: מירי מסיקה שנבחרה על ידי סיימון קאוול והצוות שלו להצטרף לפאנל השיפוט שכבר נמצאים בו נטע ברזילי, אביב גפן, מרגלית צנעני ורן דנקר.
מסיקה שפטה בעבר בכוכב הבא לאירוויזיון, שם נמצאת הזמרת קרן פלס כשופטת, חברתה הטובה, שהפעם תתחרה איתה ראש בראש על הרייטינג.
יש לציין כי על פי דיווחים בכלי תקשורת זרים, כי יוצר הפורמט השופט הבינלאומי סיימון קאוול לא יגיע בסופו של דבר לישראל בעקבות מצבו הבריאותי ולוח זמנים צפוף. מהפקת "אקס פקטור" נמסר ל-ice כי הם מחכים בימים הקרובים להבהרה מצידו של קאוול וכי הוא ישתתף בדרך זו או אחרת במהלך העונה. 
מאקס פקטור נמסר כי: מסיקה, זמרת ושחקנית יוצאת דופן, בעלת גוון קול ייחודי ומרגש אשר כבש את הקהל הישראלי בסערה. מסיקה, החלה את דרכה בבית הספר למוזיקה "רימון" וכבר אז בלטה בכישרונה יוצא הדופן, ביכולות ווקאליות נדירות ובכריזמה הבימתית הסוחפת שלה. כיום, למעלה מ15 שנה מאז פרצה לתודעה, מסיקה זכתה בכל תואר אפשרי: זמרת השנה, תגלית השנה, שיר השנה ועוד.  למסיקה שבעה אלבומים מצליחים, בניהם אלבומי פלטינה וזהב.
שיריה הפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי וקולה הנשי והגדול מהחיים כבש פעם אחר פעם את לב הקהל. בין שיריה המוכרים: "חוזר בחזרה", "מפחד עליך", "לשם", "באה אליכם", "אף אחת", "מלך" ועוד שירים רבים המושמעים ללא הרף בתחנות הרדיו והופעותיה המצליחות על הבמות הגדולות בישראל קיבעו את מעמדה כאחת הזמרות הטובות והמוערכות בארץ.
בנוסף, למירי קריירת משחק משגשגת והיא כיכבה בהצגות תיאטרון, מחזות זמר, פסטיגל, סדרות ישראליות וסרטי קולנוע. 
מסיקה שפטה בעברה בתכנית "The Voice ", "אביב או אייל" ו"הכוכב הבא לאירוויזיון".
בימים אלו צוות הליהוק של אקס פקטור ישראל עובד במרץ על ליהוק הזמרים שייקחו חלק בעונה החדשה כאשר הזוכה ייצג את ישראל באירוויזיון 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה