תקשורת ומדיה

סיימון קאוול ביטל? לא יגיע לאקס פקטור ישראל

השופט הבינלאומי, סיימון קאוול, לא יגיע לישראל ולא ישפוט בתכנית הריאליטי וזאת בעקבות לוח זמנים עמוס ומצבו הבריאותי, כך על פי מקורב ליוצר הפורמט. ברשת 13 מחכים להבהרות לקראת התכנית שתבחר את נציג ישראל לאירוויזיון
מערכת ice | 
סיימון קאוול (צילום Ray Burmiston)
תכנית הריאליטי של רשת 13 בסכנה עם הודעה מפתיעה היום (שני) באתר jewishnews כי השופט הבינלאומי סיימון קאוול החליט שלא להגיע לבסוף לישראל לעונה החדשה של "אקס פקטור" ולא יבחר את נציג ישראל לאירוויזיון. 
על פי מקורב לקאוול, השופט לא ייסע בסוף לישראל ולא ייקח חלק בשיפוט בעונה החדשה וזאת לאור "כמה סיבות" שמונעות ממנו מלנסוע לישראל. לדברי המקורב, סיימון קאוול מאוכזב מאוד אך זו הייתה ההחלטה שהוא היה צריך לקחת. המקור סירב להגיד אם החלטתו של קאוול מגיעה לאור המצב הביטחוני. לדבריו, החששות נובעים גם בעקבות לוח הזמנים העמוס של יוצר הפורמט כמו גם מצבו הבריאותי לאור ניתוח בגב שעבר לאחרונה.
גורמים בהפקה של אקס פקטור ישראל מסרו ל-ice כי הם לא קיבלו עדיין החלטה על ביטול הגעתו, וכי הוא ייקח חלק בעונה בדרך זו או אחרת. הצילומים לתכנית אמורים להתקיים בעוד שבועות ספורים במהלך חודש יוני, וכרגע בהפקה יחכו לראות מהי עמדתו של קאוול.
כזכור, ברשת 13 הפתיעו עם הליהוק המפתיע של סיימון קאוול עצמו כשופט בתכנית אקס פקטור, דבר שהתעצם לאחר שבערוץ זכרו בבחירת נציג ישראל לאירוויזיון. קאוול גם בחר את השופטים שיהיו איתו: זוכת האירוויזון נטע ברזילי, אביב גפן ומרגלית צנעני.
מרשת 13 נמסר: "הופתענו לקרוא את הידיעה. אנחנו יודעים שסיימון קאוול הביע חששות לגיטימיים תוך ימי הלחימה באשר להגעתו לתל אביב. עכשיו כשהחלה הפסקת האש , ההתייחסות שלו משתנה. במידה ויהיה כל שינוי נעדכן על כך באופן מסודר. סיימון קאוול ייקח חלק בעונה הבאה של אקס פקטור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה