תקשורת ומדיה

זה השופט החדש שיצטרף לאקס פקטור ישראל, יחליף את סיימון קאוול?

לאחר הדיווחים כי סיימון קאוול בספק להגעה לישראל לתכנית "אקס פקטור" בהפקה מעלים הילוך והודיעו על שופט חדש שיצטרף לנטע ברזילי, אביב גפן ומרגלית צנעני שכבר נבחרו על ידי יוצר הפורמט לשפוט בתכנית שתבחר את נציג ישראל לאירוויזיון
מערכת ice |  2
סיימון קאוול (צילום Ray Burmiston)
חודש בלבד לפני תחילת הצילומים, באקס פקטור ישראל של רשת 13 מעלים הילוך והודיעו היום (שלישי) כי מי שיצטרף לנטע ברזילי, אביב גפן ומרגלית צנעני הוא לא אחר מאשר הזמר רן דנקר.
השיפוט העונה הוא משמעותי כאשר תכנית הריאליטי תבחר, כזכור, את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון 2022. דנקר נבחר לפאנל השיפוט שתשודר בחודשים הקרובים ברשת 13.
קאוול והצוות שלו, למרות המרחק, המעורבים בבחירת השופטים, בחרו ברן דנקר כשופט בעונה הקרובה של אקס פקטור. דנקר לא יחליף את השופט הבינלאומי סיימון קאוול, שכרגע עדיין לא ידוע אם יגיע לישראל בעונה הקרובה, על פי דיווחים בכלי תקשורת בחו"ל שכתבו כי מקורבים ליוצר הפורמט טוענים כי בשל לו"ז צפוף ומצבו הבריאותי, קאוול לא יגיע בסופו של דבר לישראל.
כידוע, דנקר הוציא לפני כחודשיים  את הסינגל "בית משוגעים" אשר הפך בן לילה ללהיט ענק ומאז הוא מככב במקומות הראשונים במצעדי ההשמעות ברדיו, זוכה למיליוני צפיות והשמעות בYouTube, ושאר הרשתות החברתיות.
בשנת 2007 הוציא דנקר את אלבומו הראשון "שווים" יחד עם המוזיקאי עילי בוטנר, ובהמשך הוציא סינגלים שזכו להצלחה רבה ביניהם: "מה שלא הספקתי לומר", "בואי נעזוב", "הכל מזכיר אותך" ו"אני אש" וכן זכה יחד עם עילי בוטנר ב"הרכב השנה", שיר השנה ועוד. בשנת 2018 דנקר הוציא את האלבום הסולו "משהו אחר".
לדנקר קריירת משחק מפוארת בטלוויזיה, בקולנוע ובתיאטרון.  הפריצה הגדולה שלו הייתה בשנת 2004 כשכיכב בסדרת הדרמה המוזיקלית "השיר שלנו" שם כבש את לבבות הצופים ובהמשך שיחק ב"דני הוליווד",  בסדרת המתח "תא גורדין" וכן השתתף בסרטים ישראלים ביניהם  "עיניים פקוחות" ו"חסר מנוחה", וכן בהצגות תיאטרון ופסטיגלים רבים.
בימים אלו צוות הליהוק של אקס פקטור ישראל עובד במרץ על ליהוק הזמרים שייקחו חלק בעונה החדשה כאשר הזוכה ייצג את ישראל באירוויזיון 2022.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נסרינוש מלכה
    חיים כהן 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אם הייתה נסרין קדרי בתוכנית הייתה נותנת לתוכנית וויב טוב כמו שנתנה לדה וויס ... חוץ מזה שהיא מצחיקה בטירוף ... נסרינוש מלכה ???
    סגור
  • 1.
    עאלק זמר
    אחיה נחמני 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מגיע לו להיות שופט יש זמרים הרבה יותר טובים ממנו
    סגור