תקשורת ומדיה

בנט התנצל: "יוסי הביע כעס ותסכול טבעיים, מחבק אותם"

לאחר ההחלפה בין שמו של בראל חדריה שמואלי לבין שם אביו, ראש הממשלה נאלץ להתנצל על השיחה שהוגדרה על ידי עמית סגל "בעיה הסברתית", כשטען: "קרתה בתום לב, מבקש להתנצל על כך מעומק ליבי. אין מילים לתאר את הכאב והקושי שהמשפחה עוברת ברגעים אלה"
כפיר אדר |  5
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
אחרי ש'הצל' חשף את תוכן השיחה בין נפתלי בנט לאביו של בראל חדריה שמואלי, שזכה לביקורת גם מעמית סגל שטען שמדובר בבעיה הסברתית חמורה ביותר, ראש הממשלה הוציא הבהרה לגבי השיח בין השניים.
"הלוחם בראל חדריה שמואלי נפצע קשה בתקרית בגבול עזה, ויחד עם כל עם ישראל אני מתפלל לרפואתו", הסביר בנט. "התקשרתי אתמול ליוסי, אביו של בראל, מתוך דאגה כנה לבריאותו של בראל ועל מנת לחזק את ההורים ברגע כ"כ קשה בחייהם. יוסי הביע בפניי כעס ותסכול טבעיים, ואני מחבק אותו ואת משפחתו". 
"ההחלפה בין שמו של בראל לבין שם אביו קרתה בתום לב, ואני מבקש להתנצל על כך מעומק ליבי. אין מילים לתאר את הכאב והקושי שהמשפחה עוברת ברגעים אלה. חיילי צה"ל ולוחמיו, בוודאי בני משפחותיהם, יקרים לליבי מאז ומתמיד, וכך ימשיכו להיות. זהו קודש הקודשים".
לסיום כתב בנט בפייסבוק שלו: "אני מבקש לשלוח פעם נוספת חיזוק ותמיכה למשפחה בשעה קשה זו, ומצר על כך שנפגעה. עם ישראל כולו נושא תפילה להחלמתו של בראל".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בנט ובראל ז״ל
    בן 09/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לבנט , ושוב משתתף בכאב המשפחה של בראל ז״ל
    סגור
  • 4.
    שימפנזה
    מני 08/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך לנערת ליוי שחרומי היה אצלה ותשאל אותה איך חרומי גמר. בוש ממשלה נוכל אפס מחורבנט שפן לך
    סגור
  • 3.
    מעניין לנו תתחת
    דוד 08/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך תחבק תמחבל שהרג אותו יאפס. לך תרעד עוד ביידים שאתה מדבר. אתה יכול להיות רק מנקה רחובות לא ראש ממשלה.. אתה וכל הצוות המחבלים שלידך
    סגור
  • 2.
    לך תחבק את תומכי הטרור בממששה שלך, את האציל ש'נפל בקרב'
    אל הנוכל והשקרן 08/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואת 'אחיך הבכור' הדבילפיד וזרזיריו שהשתפכו על ה'אציל' הבדואי שהתפגר אחרי שהוא פאר את רוצחי היהודים בתרפ"ט ובתשפ"א וקרא להם 'שהידים גיבורים', וסלק את ידיך השמנוניות-מגעילות ממשפחת החייל שנפצע אנושות בגלל המחדלים שלך ושל 'ממשלתך'.
    סגור
  • 1.
    בבקשה אל תתפסו אב שבור בשעת צערו
    תמיר בן שבת 08/2021/23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    חרב עליו עולמו. בנו מטלטל בין חיים ומוות. תחושה נוראית. לחץ אינסופי. אז נכון... הוא אולי נשמע גס והמוני... ואולי היתה פה הזדמנות להכניס גם קצת פוליטיקה זולה... אבל אל תדונו אדם עד שתגיעו למקומו. החלמה מהירה, בראל. כולנו מחזיקים לך אצבעות.
    סגור