ויראלי

הצל חשף: "השיחה המבישה של בנט ואביו של הלוחם"

יואב אליאסי פרסם בפייסבוק שלו את תיעוד השיחה בה תקף האב את ראש הממשלה: "תבוא לבקר את הילד, ממה את מפחד?", כאשר בנט התקשה למצוא דרך לענות לו, סגל תקף: "יועץ טוב יגיד לבנט עכשיו: עזוב כל מה שאתה עושה, סע לבית החולים וכבה את הבעיה ההסברתית מספר 1 שלך"
כפיר אדר |  1
נפתלי בנט (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
יואב אליאסי, הידוע בכינויו הצל, פרסם היום (שני) את הקלטת השיחה בין יוסי חדריה, אביו של צלף מג"ב בראל חדריה שמואלי, שנורה על ידי מחבל בגבול עזה, עם ראש הממשלה נפתלי בנט, שלדבריו הייתה מבישה למדי.
בהקלטה נשמע בנט עונה בהיסוס ומעט ריחוק לאב שמבקש ממנו להתעורר ולא לפחד ממנסור עבאס ומכנה אותו פחדן ואת הממשלה פחדנים: "מה זה? איפה אתם חיים? אין לכם ילדים? תבוא לבקר את הילד, ממה את מפחד?".
על כך השיב לו: "אני רוצה לדעת איפה הוא מאושפז, בסורוקה? בראל כרגע מנותח?", ברוב השיחה נשמע ראש הממשלה מתקשה למצוא את המילים לענות, בשעה שהאב תוקף: "תפסיק לפחד, תבוא לבית החולים ותהיה גבר, תבקר את החייל השלך, אתה ראש הממשלה הנחמד מרים טלפון עכשיו ומה עוד יומיים? הכל נשכח?"
הצל כתב: "השיחה המבישה של נפתלי בנט עם יוסי אבא של הלוחם בראל חדריה שמואלי, שנפצע אנושות בעזה, שבה בנט לא יודע את שם הלוחם, (קורא לו יוסי) לא יודע את מצב הלוחם, מגמגם ושותק בזמן שהאבא נותן לו את כל האמת לפרצוף".

צילום מסך
עמית סגל הגיב לפרסום ההקלטה וכתב בטלגרם הפעיל שלו: "יועץ טוב יגיד לבנט עכשיו: עזוב כל מה שאתה עושה, סע לבית החולים ותכבה את מה שנראה כבעיה ההסברתית מספר 1 שלך מאז הקמת הממשלה: הסתבכות עם משפחת חייל פצוע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בבקשה אל תתפסו אב שבור בשעת צערו
    תמיר בן שבת 08/2021/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חרב עליו עולמו. בנו מטלטל בין חיים ומוות. תחושה נוראית. לחץ אינסופי. אז נכון... הוא אולי נשמע גס והמוני... ואולי היתה פה הזדמנות להכניס גם קצת פוליטיקה זולה... אבל אל תדונו אדם עד שתגיעו למקומו. החלמה מהירה, בראל. כולנו מחזיקים לך אצבעות.
    סגור