תקשורת ומדיה

ינון מגל חוזר לפוליטיקה? זו התשובה שלו בשידור חי

ינון מגל השיג לשאלה של חברו וטען: "כבר שנים זו אותה כותרת, 'הוא לא פוסל חזרה לפוליטיקה'", כספית ענה: "אבל אתה יודע למה אתה לא פוסל? כי אתה פסול", ואיזה שיר זה גרם לראשון לזמזם?
מערכת ice |  3
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
האם ינון מגל, חבר הכנסת לשעבר במפגלת הבית היהודי, יחזור לפוליטיקה? הנושא עלה היום (רביעי) בתכניתו עם בן כספית ב-103FM כאשר תשובה קוהרנטית לא התקבלה, אבל הספקולציה נותרה תלויה באוויר.
כספית אמר שראה במגזין של 'ערוץ 14', כותרת עם סימן שאלה הקשורה לחברו להגשת התכנית, 'האם ינון מגל בדרך חזרה לפוליטיקה?' על כך תהה: "יש לך כבר מועד? אנחנו צריכים להיערך פה".
מגל השיב לו על כך: "אתה שוב מסלף, הכותרת היא 'חזרה לפוליטיקה? אני לא פוסל'. כבר שנים אני לא פוסל, שנים זו את הכותרת". על רקע זה, ינון שר את 'בוא תראה מה פספסת' של אנה זק.
 
כספית ענה לו על כך: "אתה יודע למה אתה לא פוסל? כי אתה פסול, אתה פגום כמו הפיטם של האתרוג", לאחר מכן השניים החלו לדבר על המשך הלחימה באוקראינה וכן על האמירה של חבר הכנסת מוסי רז לגבי גניבה של ממצאים ארכיאולוגיים הקשורים לרש"פ.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ינון מגל
    זואי 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון מגל למה אתה חושב שאתה מעניין משהו בעם ישראל. עם אתה חוזר לפוליטיקה. מי אתה בכלל .ולמה אתה חושב שאתה ינון מגל מעניין משהו. הסתכלתי עליך שניה בערוץ 14 התבישתי בשבילך . אתה לא אלוהים. אתה מדבר יותר מדי. יהיר. שחצן. אתה עלוב נפש לא מחובר לעצמך בכלל. רוצה כול הזמן שיואהבו אותך. באמת מאוס.... . .
    סגור
  • 2.
    מגל הכי מתאים למרץ!! (ל"ת)
    גלגל 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חחח מגל נרקיסיסט זחוח עם אינטליגנציה של ילד בן 7 (ל"ת)
    אירה 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור