קריפטו

ביל גייטס נגד ביטקוין: "מי שאינו אילון מאסק, שייזהר"

ביל גייטס חושש מעליית המטבעות הדיגיטליים ודורש רגולציה שתסדיר את השימוש בהן: "אנשים שהם לא אילון מאסק עלולים להפסיד הרבה כסף ברגע. צריך לדעת מול מי אתה מבצע את העסקה"
מערכת ice |  1
ביל גייטס וביטקוין (צילום ויקיפדיה)
הרבה אנשי עסקים אייקוניים קפצו על רכבת הקריפטו, מאילון מאסק שמקדם את מטבע הדוג'קוין, ועד וורן באפט שבהתחלה נרתע ואז נכנס לתחום בעקיפין ובזהירות. בכל אופן, ביל גייטס כנראה לא יהיה אחד מאלו שירכשו ביטקוין.
בריאיון איתו משנה שעברה שעלה מחדש ב-Bloomberg, אומר מייסד מיקרוסופט כי הוא חושש מהשיגעון סביב מטבעות הקריפטו ובייחוד סביב הביטקוין, שעולה ויורד בקצב מסחרר ביחס לשווי המטבעות המסורתיים.
"לאילון מאסק לדוגמא," אומר גייטס, "יש טונות של כסף, והוא מאוד מתוחכם, אז אני לא דואג לו אם הביטקוין שלו יחווה עליות וירידות קיצוניות". עוד הוא הוסיף: "אני חושב שמה שקורה כאן הוא טירוף. מכניסים אנשים שאין להם כסף רזרבי להפסיד, לתוך הסיפור המסוכן של ההשקעה בביטקוין. אם יש לך פחות כסף מאלון, אתה צריך להיזהר".
מייסד טסלה אילון מאסק - האדם העשיר בעולם, עם שווי נקי של 233 מיליארד דולר, לפי פורבס – לא מסתיר את אהדתו לעולם הקריפטו, וצייץ על כך לאחרונה ביום רביעי בבוקר. אבל לעומתו ביל גייטס לא מרוצה בדיוק מהעובדה שמטבע קריפטוגרפי יכול לעלות ולדרת בעקבות ציוץ בטוויטר (מה שקרה עם מאסק מספר פעמים).
 
באופן ספציפי, אומר גייטס, הוא מודאג בעיקר מחוסר הרגולציה סביב מטבעות הקריפטו. הוא הדגיש שניים מהסיכונים העיקריים הקשורים לביטקוין וצורות אחרות של מטבעות קריפטוגרפיים: הם מבוזרים, והם יכולים להיות מאוד תנודתיים. "ביטקוין קיים כדי לקדם עסקאות אנונימיות", אמר גייטס. "אלה לא עסקאות בלתי הפיכות. כסף דיגיטלי הוא טוב, אך רק כאשר רואים מי מבצע את העסקה."
החדשות הטובות עבור גייטס הן שאולי תגיע הרגולציה. ביום רביעי האחרון, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן חתם על צו ביצוע המעודד סוכנויות פדרליות כמו משרד האוצר האמריקני לפתח המלצות לנהלים חדשים בנוגע לשימוש בקריפטו - תוך התייחסות להגנת הצרכן, יציבות פיננסית, פעילות בלתי חוקית, תחרותיות וחדשנות אחראית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי שכחת משהו ?
    ביל גייטס 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.themarker.com/wallstreet/1.2450152
    סגור