תקשורת ומדיה

התאגיד בעד קובלנץ? "תליית השלטים הלועגים - מביש ומכוער"

גיל עומר, יו"ר מועצת התאגיד במסר חד לעובדים בכאן 11, לרגל חגיגות 5 שנים לתאגיד השידור הציבורי: "ימים סוערים עוברים על כולנו, אבל יחד, בסבלנות ובסובלנות נמשיך ונפעל למען הצלחת התאגיד"
מערכת ice |  5
אלדד קובלנץ (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, יונתן זינדל)
על רקע ההדחה המתקרבת של אלדד קובלנץ כמנכ"ל תאגיד השידור הציבורי כאן 11, יושב ראש מועצת התאגיד גיל עומר פרסם היום (שני) מכתב ברכה לעובדים על חגיגות 5 שנים לתאגיד. 
עומר פתח את המכתב: "עובדות ועובדים יקרים, בשם חברי למועצה, אני שולח לכם ברכות לרגל חגיגות יום ההולדת לתאגיד! חמש שנים מאז השידור הציבורי החדש עלה לאוויר ובזכותכם, עובדות ועובדים, מנהלות ומנהלים נרשמו הצלחות רבות והישגים מרשימים, שהפכו את התאגיד לשם דבר בישראל ובעולם. עמדנו במשימתנו החוקית ובשליחות למענה קמנו - בית ליצירה ישראלית איכותית, מגוונת, מעשירה ונגישה, המעמידה את האינטרס הציבורי בלב העשייה באופן עצמאי, בלתי תלוי וללא משוא פנים".
 
עומר הוסיף: "עם זאת, אני בטוח שברור לכולנו, שעלינו להסתכל גם על דיירי הבית פנימה. חלק מערכי היסוד של גוף ציבורי נמדדים ביחסי עבודה, בגאוות יחידה, בפרגון ותמיכה. אני משוכנע, שגם מהבחינה הזו אנו יכולים וצריכים להוות מודל לחיקוי. כאבי גדילה הם חלק בלתי נפרד מצמיחה של ארגון צעיר ותפקידנו כמועצה לפקח ולדאוג, כי תהליכים ישופרו וליקויים יתוקנו. עלינו, מראשון המנהלים ועד אחרון העובדים, לדאוג לאווירה המאפשרת יצירה וחדוות עשייה. ימים סוערים עוברים על כולנו, אבל יחד, בסבלנות ובסובלנות נמשיך ונפעל למען הצלחת התאגיד".
עוד המשיך: "כשם שגינינו בעבר פגיעה בעובדים, זה המקום להדגיש, כי לא ניתן לקבל התנהלות פסולה, מבישה ומכוערת, כפי שהיינו עדים לה לאחרונה עם תליית שלטים שלעגו למנכ"ל התאגיד. אין מקום בארגון כשלנו למעשים מעין אלו ואנו מגנים זאת בתוקף. עלינו להיות מחויבים לשיתוף וכבוד הדדי, שאם לא כן נפגע בתאגיד החשוב לכולנו. עד 120! מזל טוב, גיל".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    למה גיל לא רוצה את קובלנץ? (ל"ת)
    בעצם 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    קובלנץ
    אחת שעדיין שם 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וחבורת הסמנכלים הנאמנים שלו חייבת לעוף ויפה שעה קודם.
    סגור
  • 3.
    קובלנץ צריך לסיים את דרכו בתאגיד
    מנחם ה 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא ייתכן שאדם שמתעלל בעובדים ימשיך לעבוד
    סגור
  • 2.
    בקרוב כולכם לרחוב, חבורת אפסים ונוכלים. גניבת כסף הציבו (ל"ת)
    מנדי 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    תאגיד עלוב, רקוב, אפס ב יחסי אנוש !!!!
    תאגיד כושל 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תגיד, גיל עומר, אתה לא מתבייש? הרי אתה יודע את האמת! אתה יודע עד כמה עובדי התאגיד שאתה עומד בראשו חשופים להתעמרות, ליחס משפיל, עד כמה שידורי החדשות בתאגיד עלובים. אתה יודע שהתאגיד לא מייצר כלום, הוא פשוט שופך כסף על יוצרים למיניהם, שחוגגים על חשבון הציבור. הדבר היחיד שהתאגיד "מייצר" זה חדשות, וכאן התמונה לדעתי מגוחכת. כתבים עילגים, אפס סקופים, הגשה פאתטית, הנחייה הזויה (אקטואליה במוצ"ש, למשל, בשעה 19:00). לדעתי זו אפס הצלחה, אפס הישגים, ושום מכתב מנותק לא ישנה את המציאות.
    סגור