תקשורת ומדיה

דה מרקר תוקף את הורוביץ ומרצ: "לכו הביתה, עלובים"

בעקבות פרישתה המפתיעה של חברת הכנסת ממרצ, רינאווי זועבי, דה מרקר העלה היום מאמר נגד יו"ר מרצ, ניצן הורביץ, ונגד המשך הישארותה של המפלגה בקואליציה. במאמר נכתב: "למרצ, על חמשת המנדטים העלובים שלה, אין מנדט להיות כל כך רשלנית וחסרת אונים"
מערכת ice |  2
ניצן זועבי (צילום פלאש 90)
היום (חמישי) הודיעה חברת הכנסת רינאווי זועבי ממרצ כי היא פורשת מהקואליציה לאלתר. בדה מרקר העלו כתבה בה הם פונים ליו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, במאמר מערכת: "אם מרצ לא מסוגלת לשמור על ממשלת בנט אין לה ולך זכות קיום". 
 
כך כתב רותם שטרקמן במאמר: "נגיד שלמרצ, על חמשת המנדטים העלובים שלה, אין מנדט להיות כל כך רשלנית וחסרת אונים. לא תהיה בעתיד הקרוב, וגם לא הרחוק, ממשלה שמורכבת מיש עתיד ומפלגות השמאל כמו שאולי הם חולמים. זה לא יקרה. וטוב שכך. ישראל חייבת ממשלה של כמה שבטים, מגזרים וקצוות. אפילו הממשלה הנוכחית, על כל חילוקי הדעות שבה, אינה רחבה מספיק" 
כזכור, גורמים באופוזיציה מספרים כי הח"כית הפורשת ממרצ התייעצה בימים האחרונים עם ח"כ ינון אזולאי מש"ס, עמו היא נמצאת בידידות קרובה, כך על פי וואלה. זועבי שיתפה את אזולאי בלבטיה הפוליטיים והוא מצדו העביר את המידע ליו"ר מפלגתו אריה דרעי, שעדכן במידע את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. 
 
האם חברת הכנסת הפורשת תצביע על פיזור הממשלה כאשר הליכוד יעלו את ההצעה לסדר החיים? מה יהיו השלכות הפרישה על אובדן הרוב של חברי הקואליציה בכנסת הנוכחית? ימים יגידו, כי הרי עם פרישתה המספרים נוטים לטובת האופוזיציה: 61 חברי אופוזיציה לעומת 59 חברי קואליציה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בול - בזיון. הצלנו אתכם לשווא
    לילך 05/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכונה. איך בוחרים פוליטיקאי לכנסת - ע''פ מאפיינים חיצוניים חסרי ערך. ואז מתנתקים?? האמת אתם לא לבד, גם בנט על יכולותיו הניהולית המצויינות כשל בבחירותיו מלמעלה עד למטה, אולי רק פינטו סבירה. נחמת טיפשים
    סגור
  • 1.
    דה מרקר זה הארץ !!!
    אסף 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מערכת שמאל קיצוני !!!
    סגור