תקשורת ומדיה

עיתונאי הצינור מתפוצץ: "סגר על תל אביב לא היה מתאפשר"

בר שם אור תקף את ההחלטה לפנות את תושבי כרם שלום בשל ההסלמה האפשרית: "מה היה קורה אילו היו מטילים סגר על תושבי תל אביב לשלושה ימים כי יש התראה חמה על מחבלים שמסתובבים חופשי?", אורן חזן: "אנחנו משלמים מחיר והם חוגגים"
מערכת ice |  1
חוף ים בתל אביב (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בעוד הסגר על חלק מיישובי עוטף עזה נמשך והדרום עדיין תחת איום שקט של ארגוני הטרור ברצועה, נראה כי ההחלטה לפנות את תושבי כרם שלום מצליחה לעורר ביקורת חריפה ביותר.
העיתונאי שמעון ריקלין כתב: "הפינוי של תושבי כרם שלום לירושלים בסוף השבוע. הוא שיא חדש ברפיסות והפקרות בטחונית. וכשלון ענק של לפיד. שצריך ללכת הביתה ומייד. אובדן ההרתעה ויצירת משוואה חדשה בדרום לרעתנו שכולנו עוד נצטער עליה חתומים על שמו".
 
בר שם אור, עיתונאי הצינור, תקף: "מה היה קורה אילו היו מטילים סגר על תושבי תל אביב לשלושה ימים כי יש התראה חמה על מחבלים שמסתובבים חופשי? כופים על תושבים לא ללכת לעבודה, מפסיקים קייטנות לילדים, מונעים מעבר באיילון. בכנות, לא חושב שדבר כזה היה מתאפשר".
 
אורן חזן תקף: "ליאור חייט, ראש מערך ההסברה: "תושבי עזה משלמים מחיר על הכוננות הזאת" ברחה לו המילה 'עוטף' מהמשפט. מישהו צריך להסביר למסביר את המציאות - אנחנו אלו שמשלמים את המחיר ובעזה חוגגים. ועם כזו ממשלה הם ימשיכו לחגוג על חשבוננו עוד הרבה זמן. אגב הסברה, לאן נעלמה כל צמרת המדינה בסיפור???".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    תל-אביבי סובל 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי נבין ? אנחנו מול עקרבים . עקרב לא צריך סיבה בשביל לעקוץ .ערבים - זה האופי שלהם . ב 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן - זה או הם או אנחנו . ההבדל - לנו אין ארץ אחרת. ניסינו את הזיית "שלום-אוסלו" שהתפוצץ לכולנו בפנים. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה.
    סגור