תקשורת ומדיה

עמליה דואק משתלחת במירי רגב: "רוצה שנמשיך לעמוד בפקקים"

תכניתה של שרה התחבורה הנכנסת לבחון מחדש אם לתת עדיפות לנתיבי תחבורה ציבורית, העלתה את זעמה של הכתבת הכלכלית עמליה דואק: "בגללה זה עומד להיות הרבה יותר גרוע"
מערכת ice |  5
עמליה דואק (צילום יחצ)
הכתבת הכלכלית של חדשות 12 עמליה דואק, זועמת על תוכניתה של שרת התחבורה הנכנסת מירי רגב, להפסיק לתת עדיפות לנתיבי תחבורה ציבורית על פני הרכב הפרטי: "ככה כולנו נמשיך לעמוד בפקקים", אמרה היום.
אמש אמרה רגב כי "השקענו משאבים בנת"צים ואתם, בדיוק כמוני, נוסעים על כביש 1 תקועים בפקק, בנתיבי איילון תקועים בפקק, במישור החוף פקק, אנחנו בפקקים ויש נת"צ ריק. המציאות הזו שישראלים תקועים בפקקים והנת"צ ריק היא בלתי אפשרית, וכבר הבוקר הנחתי לבחון מחדש את סוגיית הנת"צים על כביש 1, איילון וכביש החוף ולנהל אותם בצורה יעילה ומיטבית מול שעות העומס על הכבישים".
 
בתגובה העלתה עמליה דואק סרטון כועס לאינסטגרם שלה בו היא תוקפת את השרה הנכנסת: "נתקעתם הבוקר בפקקים? אז רק שתדעו שזה עומד להיות הרבה יותר גרוע", כתבה דואק, "כי שרת התחבורה מירי רגב אומרת שהיא רוצה לבטל נתיבי תחבורה ציבורית, שהיא לא מאמינה שאוטובוס צריך לעבור ושהנתיב עומד ריק בזמן שהמכוניות הפרטיות עומדות בפקק. אז רק כדי ליישר קו, אין פתרון אחר לפקקים חוץ מתחבורה ציבורית,.
"ברור שצריך להקצות נתיבים מיוחדים לאוטובוסים, ואנשים בחיים לא יעברו לנסוע באוטובוס אם האוטובוס יעמוד בפקק ביחד עם הרכב הפרטי", המשיכה דואק, "זה כל ההגיון של נתיב תחבורה ציבורית. אבל רגב רוצה להמשיך לתת עדיפות לרכב הפרטי, אז יהיו יותר מכוניות בתוך הכבישים העמוסים וכולנו נמשיך לעמוד בפקקים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עמליה היקרה
    לירן 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בואי תספרי לנו איזה תואר בתחבורה או הנדסה אזרחית עשית בטכניון? מדינה של מומחים גדולים
    סגור
  • אני עשיתי תואר בהנדסה אזחית
    דניאל 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שהיא אומרת אמת, אין מקום עוד להרחיב את הכביש. צריך לצמצם את הנפח של כלי הרכב, בשביל זה צריכים אוטובוסים, ובן אדם לא יבחר לעבור לתחבורה ציבורית עם החסרונות שלה, אם היא לא מספקת את יתרון העמידה בזמנים, תדירות, ויכול לא לעמוד בפקקים עם שאר המכוניות. בסוף, תראה בהולנד, יש נתצים ויש תחבצ, והמכוניות לא עומדות בפקקים בכלל כי מי שיכל עבר לתחבורה ציבורית. זה ישתלם לכולנו.
    סגור
  • 3.
    אפשר קצת לאזן
    איש 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרגו אותנו עם הנתצ החדש בכביש 1 לירושלים. אפשר בהחלט במקום שיהיה פעיל בין 6:30-9:30 שיהיה פעיל בין 7:00-8:30 לא יקרה כלום. קצת לאזן. לא פייר להעניש את כל מי שעובד בירושלים ביום בהיר לקחו לנו 40 דקות מהחיים יום יום. מרגיז !
    סגור
  • 2.
    רגב לא מבינה בתחבורה,ובדרך כלל הורסת ולא יוצרת (ל"ת)
    אזרח 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    איך אפשר לצפות בערוץ הזה.
    ללי 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיום אין עיתונות במדינת ישראל
    סגור