תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים נעלם: "אם אתה מוחזק בניגוד לרצונך תשלח סימן"

אחרי שפאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, כתב 'הארץ' ג'וש בריינר, החליט לעזוב את התוכנית אחרי 4 שנים, בעיתון בו הוא מועסק הוציאו הנחייה לכלל העיתונאים לא להשתתף יותר בתכניות ערוץ 14. יותם זמרי השתעשע ופנה לקולגה לשעבר: "תשלח לנו סימן ונגיע לחלץ אותך"
תום נחום | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
דרמה ב'הפטריוטים' של ערוץ עכשיו 14. אחרי שאחד הפאנליסטים של התוכנית אותה מגיש ינון מגל, כתב 'הארץ', ג'וש בריינר, החליט לפני כשבועיים לקחת פסק זמן מהתוכנית, ולמעשה, לעזוב, לפחות באופן זמני, את ערוץ עכשיו 14, כעת בעיתון 'הארץ' בו הוא מועסק החליטו לאסור השתתפות של עיתונאים בתכנית ובערוץ בכלל.
מי שבחר להשתעשע וספק לרמוז שבריינר נחטף על ידי קברניטי 'הארץ' ואולץ לכאורה לעזוב את 'הפטריוטים' בניגוד לרצונו הוא פאנליסט התוכנית יותם זמרי, שאמר במהלך השידור בהתייחסות לחרם של 'הארץ' על ערוץ 14: "אני רוצה לפנות לג'וש בריינר, אם מחזיקים אותך בניגוד לרצונך תשלח לנו סימן ונגיע לחלץ אותך".
 
בן אלוף אישר את הידיעה של דוד ורטהיים לפיה הוא הוציא הנחיה לכל העיתונאים המועסקים בהארץ, לפיה אין יותר אישור לקחת חלק בתכניות ערוץ 14. גדעון לוי נאלץ לבטל את השתתפותו בעקבות כך.
 
בציוץ שהעלה בחשבון הטוויטר שלו, כתב בריינר כך לעוקביו: "הודעה מנהלית: אחרי 4 שנים, עשרות תכניות וחולצה קרועה אחת, החלטתי לקחת הפסקה מ"הפטריוטים". תודה רבה לינון, חגי העורך הנהדר, לפאנליסטים ולצופים, מי שאהב ומי שלא. ראיתי חשיבות להשמיע את דעותיי דווקא ב-14 ודווקא בימים האלה. סך הכל היה כיף. תאמינו או לא, יש שם גם אחלה אנשים. לב".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה