נדל"ן ותשתיות

מהלך יוצא דופן בבית שמש: הקצאת קרקע בפטור ממכרז

משרד הכלכלה והתעשייה מוביל יחד עם עיריית בית שמש והתאחדות התעשיינים מהלך יוצא דופן וחריג של הקצאת קרקע בפטור ממכרז במסלול תעשייה עתירת ידע בעיר
מערכת ice | 
בית שמש (צילום עיריית בית שמש)

משרד הכלכלה והתעשייה מוביל יחד עם עיריית בית שמש והתאחדות התעשיינים, מהלך יוצא דופן וחריג של הקצאות קרקע בפטור ממכרז במסלול תעשייה עתירת ידע בעיר.

במסגרת תהליך זה יזמים המעוניינים להקים מפעל עתיר ידע בבית שמש, יכולים לקבל המלצה של משרד הכלכלה להקצאה של קרקע בפטור ממכרז ובהנחה משמעותית על פי הנוהל. עיריית בית שמש הקימה מנהלת אזורי תעשייה ייחודית שתפקידה ללוות את העסקים בכל תהליך הקשר וההקמה מול משרדי הממשלה השונים והוועדות השונות. עוד הקימו בעיר בית שמש מנהלת תעסוקה המסייעת בגיוס והכשרת כוח אדם לתעשיות אלו.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "המחלקה לפיתוח כלכלי שלנו בהובלת הגזבר של העירייה, אריה ברדוגו עובדת קשה כדי לסמן את העיר בית שמש כיעד עבור תעשיות עתירות ידע. חברות ענק נכנסו לעיר בית שמש כיעד עבור תעשיות עתירות ידע. חברות ענק אלו נכנסו לעיר בית שמש ועמם מאות מקומות תעסוקה לתושבי העיר, כעת אנחנו מתרחבים גם לתחום זה. אני מבקשת להודות למשרד הכלכלה ולהתאחדות התעשיינים על שיתוף הפעולה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה