נדל"ן ותשתיות

הפרויקט היוקרתי ביבנה יוצא לדרך: כמה תעלה דירת 4 חדרים?

מתחם אלומה של החברות אלמוגים ו-W GROUP רשמית יוצא לדרך עם תחילת שיווקו של הפרויקט במרכז יבנה. עם תחילת השיווק החברות השיקו את משרד המכירות החדש בטקס קביעת מזוזה. בכמה תימכר דירת ארבעה חדרים?
מערכת ice |  2
מתחם אלומה יבנה (צילום איוולוב מדיה)
מתחם אלומה של החברות אלמוגים ו-W GROUP רשמית יוצא לדרך עם תחילת שיווקו של הפרויקט במרכז יבנה. מדובר בפרויקט פינוי בינוי גדול הממוקם על שד' דואני, בין שד' ירושלים לשד' העצמאות, וכולל 273 יח"ד.
עם תחילת השיווק החברות השיקו את משרד המכירות החדש בטקס קביעת מזוזה שהתקיים במעמדם של עמי בר משיח, בעלים משותפים אלמוגים, מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים, יצחק וסרשטיין ואודי גלבוע בעלי חברתW GROUP  ועובדי חברת אלמוגים.
 
פרויקט אלומה הינו מתחם המתוכנן בשיטת עירוב שימושים וכולל מגורים, מסחר ומשרדים. המתחם נהנה מדרכי גישה קלות ונוחות לכבישים 4, 6, 42 ו-431 לצד קרבה לשתי תחנות רכבת.
את המתחם מקיפים שטחים נרחבים של פארקים, גנים פורחים, מדשאות, שדרות עצים ומסלולי טיול, פנאי ובילוי לכל המשפחה. לאחרונה הושלמו בסמוך למתחם העבודות לפתיחת תוואי נחל יבנה, בין שדרות הציונות לרחוב חטיבת גבעתי.
המתחם יכלול שלושה מגדלי יוקרה בגובה 25 קומות, ובהן 273 דירות מרווחות בנות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, לצד מגוון חנויות נוחות, בתי קפה ומסעדות ממש מתחת לבית, בקומת המסחר הפתוחה לשדרות דואני.
במתחם שתוכנן על ידי משרד האדריכלים מילוסלבסקי יש לרווחת הדיירים חדר כושר, מועדון דיירים, שלוש מעליות מהירות בכל בניין לכל דירה חניה תת קרקעית ומחסן.
מחיר לדירת בת ארבעה חדרים של 107 מ"ר + מרפסת של 15 מ"ר נמכרת החל מ-2.487 מיליון שקל. דירה בת חמישה חדרים של 128 מ"ר ומרפסת של 19 מ"ר תימכר בהחל מ-2.892 מיליון שקל.
מהחברות נמסר: "בשנים האחרונות העיר יבנה נמצאת בתנופת פיתוח והתחדשות אדירה ומשנה את פניה, מחדשת את שכונותיה ומרחיבה את גבולותיה. הנהלת העירייה משקיעה מאמצים רבים לצד פיתוח והקמת שכונות חדשות בפיתוח והתחדשות שכונותיה הוותיקות של העיר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש טעות בכתובת
    אני 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יכול להיות גם בדואני וגם בין שדרות ירושליים לשדרות העצמאות.
    סגור
  • 1.
    הזיה
    בולי בלבולי 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לאן הגענו שביבנה דירת 4 חדרים מתחילה מ 2.5 מליון..
    סגור