בארץ

בפעם השנייה תוך יממה: פלסטיני נעצר בתל אביב כשברשותו סכין

בפעם השנייה תוך יומיים, המשטרה עצרה הבוקר בתחנה המרכזית בתל אביב תושב עזה בן 60 שבתיקו נמצאו שני סכינים, החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה, הרקע נבדק. רק אתמול נתפס בתחנת רכבת תל אביב סבידור תושב עזה שנשא גם בתיקו סכינים
מערכת ice | 
הסכין שנמצאה (צילום דוברות המשטרה)

בפעם השנייה תוך יממה: תושב עזה בן 60 נעצר לפני זמן קצר בתחנה המרכזית בתל אביב כשבתיקו שני סכינים, המשטרה הודיעה כי החשוד נלקח לחקירה, והרקע נבדק. כזכור, רק אתמול נתפס גם כן פלסטיני תושב עזה שנשא בתיקו סכין קצבים באורך 30 סנטימטר. החשוד בן 35 בעל אישור עבודה בישראל נלקח לחקירה בתחנת המשטרה. לפי החשד הוא ניסה להסתיר את הסכין בתוך שקית בגדים.

מעצרים אלו מגיעים בעיצומה של תקופה מורכבת לכוחות הביטחון, בערב ראש השנה התפוצץ מטען חבלה בתוך שטח פארק הירקון, המשטרה עצרה חשוד בהנחת המטען סמוך לרמלה. שב"כ נכנס לחקירת האירוע והחשד הוא כי היה מדובר בפיגוע שהשתבש.

לאור התקופה הביטחונית המורכבת וההתרעות החמורות לפיגועים בתקופת החגים נסגר בימים האחרונים מעבר ארז מרצועת עזה לשטח ישראל, מה שמקשה על פועלים פלסטיניים להיכנס לעבודה בישראל. בימים האחרונים נערכו הפגנות ומהומות בגבול רצועת עזה במהלכן נהרג פלסטיני אחד ונפצעו מספר פלסטינים נוספים. במהלך פעילות כוחות צה"ל בג'נין לפני יומיים נהרגו ארבעה פלסטינים ונפצעו עשרה נוספים, מה שיכול להביא להסלמה במצב הבטחוני.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה