בארץ

ביידן נפגש עם משפחות החטופים: זה מה שהבטיח להם

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שנחת הבוקר בארץ ונפגש עם ראש הממשלה וקבינט המלחמה, נפגש גם נציגי משפחות החטופים במלון קמפינסקי בתל אביב. במפגש סיפרו המשפחות את סיפורם האישי והנשיא האמריקאי הביע בהם תמיכה
מערכת ice | 
ביקור ג'ו ביידן בישראל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
לאחר פגישתו של ביידן עם ראש הממשלה נתניהו והנשיא הרצוג, נפגש נשיא ארצות הברית במהלך ביקורו בישראל, גם עם משפחות החטופים. עו"ד דודי זלמנוביץ, נציג מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים וממייסדיו, השתתף בפגישה שהסתיימה כעת עם נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן במלון קמפינסקי בתל אביב, שבו נציגי המשפחות סיפרו לנשיא את סיפוריהם האישיים. 
הנשיא ביידן הביע תמיכה במשפחות החטופים והנעדרים והדגיש כי אחת ממטרות ביקורו בארץ הייתה לפגוש את המשפחות באופן אישי. הנשיא ביידן הודיע כי ארצות הברית תומכת באופן מוחלט בישראל ופועלת למען שחרור החטופים ושהיא תתרום ממשאביה ככל שיידרש לביצוע מטרה זו. 
 
נציגי המשפחות הודו לנשיא על תמיכתו וביקשו כי הוא יירתם למען הפעלת לחץ על נשיאי קטאר, מצרים וטורקיה בכדי ליצור מסדרון הומניטרי ולפעול להכנסת תרופות לחטופים במהרה, תרופות אשר בלעדיהן הם יהיו בסכנת חיים ממשית. כמו כן, המשפחות ביקשו את סיועה של ארצות הברית  בהפעלת לחץ בינלאומי על חמאס, בכדי להוביל לשחרור מיידי של כלל החטופים והנעדרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה