תקשורת ומדיה

סנאטור פלורידה מרקו רוביו תוקף: "אני חושב שחמאס אשם ב- 100%"

בסרטון שהפך לוויראלי, נשאל מרקו רוביו סנאטור מדינת פלורידה, האם הוא ייקרא להפסקת אש בין עזה לישראל. בתגובה לכך, יצא רוביו במסר תקיף: "אני רוצה שהם (ישראל) ישמידו כל מרכיב בחמאס שהם יכולים להשיג"
מערכת ice | 
ישראל, ארצות הברית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע המלחמה הנוכחית, נשאל מרקו רוביו, סנאטור מדינת פלורידה, האם הוא ייקרא להפסקת אש מוחלטת בין ישראל לחמאס. בתגובה לשאלה הזו, רוביו יצא במסר תקיף וברור לישראל ואמר: "לא, אני לא. אני רוצה שהם (ישראל) ישמידו כל מרכיב בחמאס שהם יכולים להשיג. האנשים האלו, הם חיות מרושעות שביצעו פשעים מחרידים".
לאחר שנשאל רוביו מה דעתו לגבי אזרחי עזה החפים מפשע אשר נהרגים כל יום, ענה רוביו כי "חמאס צריך להפסיק להתחבא מאחורי האזרחים ולהסיח אותם לסכנה. חמאס ידע שזה יביא לכך. חמאס צריך להפסיק לבנות את המתקנים הצבאיים שלהם מתחת לבתי חולים". לאחר שנשאל שוב מה דעתו על התינוקות שנהרגים מדי יום, לאור המלחמה בין שני הצדדים, ענה רוביו: "אני חושב שזה נורא ואני חושב שחמאס אשם במאה אחוזים בזה. זו החשיבה שלי. תוודאו שאתם מפרסמים את זה".
כידוע, מרקו רוביו הינו פוליטיקאי אמריקאי, חבר המפלגה הרפובליקנית, אשר משנת 2011, מכהן כסנאטור מדינת פלורידה. רוביו ידוע כתומך נלהב של ישראל, כבר בשנת 2017, בעת השימוע שנערך לשגריר ארה"ב בישראל המיועד דיוויד פרידמן בקונגרס. בנאום אמר בין היתר רוביו כי "המכשול הגדול יותר הוא חוסר הנכונות של ההנהגה ברשות הפלסטינית להכיר בזכותה של ישראל להתקיים כמדינה יהודית וזה העניין המרכזי".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה